بازيكن تيم ملي فوتسال در خصوص باخت مقابل كلمبيا گفت: تيم كلمبيا دفاع بسيار قوي اي داشت و رمز پيروزي آنها دفاع محكم در برابر مهاجم هاي نفوذي ما بود

مصطفي طيبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازيهاي جام جهاني سطح كيفي بالايي دارد زيرا تمام كشورها سعي دارند به مراحل بالاتري صعود كنند كارما مقابل تيم هاي ضعيف بسيار دشوارتر است زيرا آنها براي مقابله با حملات تيم ايران به دفاع پناه مي برند، تيم كلمبيا نيز همين را اجرا كرد و با توجه به آمادگي جسمي بازيكنانشان موفق نشديم از سد آنها عبور كنيم.

وي در ادامه بيام داشت: بازيكنان و همچنين كادر فني از هيچ تلاشي براي رسيدن به پيروزي دريغ نكردند اما برخالاف جريان بازي را واگذار كرديم. با وجود اينكه مصدوم بودم و بايد بيني ام عمل مي شد براي اينكه به مسابقات برسم با مصدوميت در زمين حاضر شدم تا بتوانم صعود كنيم البته تصميم داور نيز در موردم اشتباه بود به همين دليل اين داور به مدت يك ماه از قضاوت محروم شد. تصميم اشتباه داور نيز برنامه هاي فني تيم را به هم ريخت و بازيكنان ديگر با نگراني بيشتري بازي را پي گيري كردند.

طيبي خاطرنشان كرد: فوتسال كشورمان از پايه ضعيف است تيم ملي عملكرد خوبي داشت تا جائيكه مورد بي توجهي قرار گرفت در سالهاي اخير سازماندهي ضعيف و بد بوده است و باعث اين اتفاقات شد.

اميدوارم مسئولان توجه بيشتري نسبت به اين رشته ورزشي وبرنامه ريزي در آن داشته باشد.

وي افزود: قبل از شروع بازي هيچ درگيري بين بازيكنان بوجود نيامد و همه با آرامش در زمين حاضر شدند اين ضربات حاشيه اي براي تخريب تيم ملي بوده است.  /ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار