کتابخانه خوابگاه ها و خانه هاي فرهنگ دانشگاه ها همزمان با هفته کتاب تجهيز مي شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛مديرکل امور فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اعلام اين خبر گفت: براي اين تجهيز کتاب هايي به ارزش دو ميليارد ريال به اين کتابخانه ها ارسال مي شود.
جليل دارا بر غني سازي اوقات فراغت دانشجويان تاکيد و اضافه کرد: يـــــکي از مولفه هاي مطلوب غني سازي اوقات فراغت، ترغيب دانشجويان به مطالعه کتاب است.
وي افزود: به همين منظور امسال همزمان با هفته کتاب با مشــارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي طرح تجهيز کتابخانه هاي خوابگاه ها و خانه هاي فرهنگ دانشگاه ها را در دستور کار داريم.
مديرکل امور فرهنگي وزارت علوم به ديگر فعاليت هاي معاونت فرهنگي و اجتــــماعي اين وزارتخانه به مناسبت هفته کتاب اشاره و اضافه کرد و گفت: با همکاري نهاد کتابـخانه هاي عمومي32ايستگاه مطالعه در برخي از دانشگاه ها برپا شده است که دسترسي دانشجويان به کتاب را تسهيل مي کند.
دارا تصريح کرد: همچنين يک ميليارد ريال بن کتاب براي قدرداني از فعالان فرهنگي دانشگاه ها اختصاص يافته است که با توجه به ميزان فعاليت دانشگاه ها توزيع خواهد شد.
مديرکل امور فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اضافه کرد: برگزاري مســـابـقات کتاب خواني و همچنين برپايي نمايشگاه کتاب در دانشگاه ها از ديگر برنامه هاي معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در هفته كتاب است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.