دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی به دلیل ارائه خدمات پژوهانه معتقد است دانشجویان دکتری ساعت ورود و خروج را با اثر انگشت باید ثبت کنند.

دکتر قاسمی، رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  در سال جاری 175 الی 180 هزار متقاضی ورود به مقطع دکتری در سطح کشور داشتیم که آمار متقاضیان به صورت بی سابقه بالا رفته بود که بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی 10000 هزار دانشجو وارد نشوند.

وی اظهار داشت: از سال 89 تا حال حاضر 1162 استخدام اساتید در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی صورت گرفته که دانشگاه نامبرده با دارا بودن 8 قطب علمی و 8 پژوهشکده به دنبال افزایش ظرفیت کلاس های درسی هستیم که این مقوله تحت لوای افزایش 10 واحد درسی در تحصیلات تکمیلی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجائیکه دانشجویان دکتری که طرح پژوهانه مقطع خود را طی می کنند باید تمام وقت در دانشگاه حضور به عمل آوردند متاسفانه در سالهای گذشته با حضور کمرنگ خود در دانشگاه از مواهب تحصیلات تکمیلی در حد نیاز استفاده نمی کنند و به دلیل اینکه هر دانشجو مبلغ 500 هزار تومان بابت حضور پژوهانه خود دریافت می کند باید تمام وقت در دانشگاه حضور به عمل برساند به همین دلیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی موقع حضور در دانشگاه خواجه نصیر  باید ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند که باید ثبت اثر انگشت داشته باشند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار