طی روز های گذشته بازیکنانی در حمایت از ابراهیمی مصاحبه هایی را انجام و از گفته های محمد ابراهیمی به نوعی حمایت کرده بودند...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ رای کمیته انظباطی باشگاه تراکتور سازی در خصوص مصاحبه انتقادی محمد ابراهیمی صادر شد ، 15 میلیون تومان جریمه  بابت مصاحبه ای که  ابراهیمی اعتقاد داشت  بخاطر مصالح این تیم آنرا انجام داده است ، البته  طی روز های گذشته هم  بودند بازیکنانی که در حمایت از وی مصاحبه های را انجام و از گفته های محمد ابراهیمی بنوعی حمایت کرده بودند ، حال باید منتظر عکس العمل مسئولین این باشگاه در خصوص این مصاحبه ها شد .

محمد ابراهیمی تراکتورسازی
 
متن حکم صادره که در سایت رسمی این باشگاه  اعلام شده است .

جناب آقای محمد ابراهیمی سلام علیکم

1- - در خصوص انجام مصاحبه بدون هماهنگی و اخذ مجوز از مبادی ذیربط به استناد تبصره 7 ماده 2 قرارداد فی مابین که صراحتا جزء تعهدات شما می باشد برابر ماده 35 آئین نامه انضباطی باشگاه محکوم به پرداخت100.000.000 ریال جریمه نقدی می باشید.

2-  در خصوص انجام انتقاد منفی بدون رعایت تشریفات قانونی که به استناد تبصره 8 ماده 5 قرارداد فی مابین جزء تعهدات شما می باشد و با توجه به محتوای مطالب خلاف واقع ارائه شده در مصاحبه ، شما را به پرداخت 50.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم می نماید. لذا به شما توصیه می گردد با رعایت موارد قرارداد فی مابین الگوی مناسبی برای دیگر بازیکنان جوان باشید.
 
 
منبع: گل
برچسب ها: جریمه ، ابراهیمی ، حکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.