تبریز/

میزان متعارف مصرف گاز در فصول سرد سال حداکثر تا 500 مترمکعب می باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: با شروع فصول سرد سال و افزایش استفاده از وسایل گازسوز و با توجه به وضعیت آب و هوایی استان آذربایجان شرقی ، به طور متوسط حداکثر تا دامنه 500 مترمکعب در هر ماه برای مشترکان استان به عنوان مصرف مناسب و متعارف توصیه می گردد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دینی با افزود: ارزش حرارتی هر مترمکعب گاز طبیعی برابر با 1 لیتر نفت بوده که با توجه به مزیت های گاز طبیعی نظیر دسترسی آسان، آلایندگی کم محیط زیست و سوختی پاک نسبت به سایر فرآورده های سوختی نقش مهمی در سبد انرژی کشور بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهمیت گاز در جهان کنونی ادامه داد: نگاهی به سیر استفاده از سوخت در زندگی و لزوم بکارگیری چندین سوخت متنوع با توجه به کاربری آن در زمان گذشته، اهمیت این انرژی تجدیدناپذیر را بارز نموده چراکه گاز طبیعی از گرمابخشی خانه های مردم تا سرعت بخشیدن به حرکت چرخه تولید و اقتصاد کشور نقش و کاربردی اساسی دارد.

دینی با اشاره به تناسب تعرفه های گازبها با میزان مصرف مشترکان اظهار داشت: رعایت الگوی مصرف زمینه ساز کاهش هزینه های خانوار و مازاد مصرف منجر به افزایش پلکانی گازبها و افزایش هزینه های سربار می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به انجام تعمیرات اساسی و حفظ و نگهداری مستمر تاسیسات گازرسانی اعلام کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم جهت انتقال گاز به استان و در سایه تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز استان و اتخاذ تدابیر لازم مشکلی از لحاظ تامین جریان مستمر گاز طبیعی در فصول سرد سال نخواهیم داشت. /س

برچسب ها: میزان ، متعارف ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.