فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در جمع کارکنان انتظامي استان کرمانشاه گفت: ماموريت ناجا در امر به معروف و نهي از منکر، مبارزه با تباهي ها و استمرار حرکت سرخ کربلا است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه باتسليت فرا رسیدن ماه محرم، حرکت امام حسين (ع) و ياران با وفاي ايشان را حرکتي آگاهانه و از روي انتخاب و در جهت احياي امر به معروف و نهي از منکر، اصلاح دين و زنده کردن سيره پيامبر اکرم (ص) عنوان کرد و افزود: حرکت و قيام امام حسين (ع) مسير روشني را در برابر ما قرار داده و بدين ترتيب امر به معروف و نهي از منکر به عنوان اساس حرکت ناجا قرار گرفته است .

وي وظيفه و ماموريت ناجا در امر به معروف و نهي از منکر را جلوگيري از فساد و تباهي و استمرار حرکت سرخ کربلا و عاشور اعلام كرد و گفت: تلاش هر روزه کارکنان نيروي انتظامي در امر به معروف و نهي از منکر و مبارزه با فساد، تکرار حادثه کربلاست و کارکنان ناجا از اين حيث می توانندخود را در کربلا احساس کنند .

البته با چنين نگاه و تفکري تمام سختي ها از جمله دوري از خانواده، بي خوابي ها و ... آسان به نظر آمده و مقدس خواهد شد .

فرمانده ناجا لباس نيروي انتظامي را لباس سربازي آقا ابا عبدالله الحسين (ع) عنوان کرد و از تمامي کارکنان خواست، ضمن تقويت اطلاعات ديني و تقواي فردي، وظايف و ماموريتهاي خود را در راستاي اجراي عدالت تنها در چارچوب قانون و احکام دين انجام دهند .

وي در ادامه با بيان اينكه انتظامي استان کرمانشاه در دور دوم برنامه 5 ساله پنجم به عنوان نخستين استان مورد بازرسي و نظارت بازرسان ناجا قرار گرفته است، از رشد قابل توجه پليس اين استان در تمامي شاخص ها خبر داد و افزود: اين رشد، ارتقاء امنيت عمومي، ارتقاء احساس امنيت، افزايش رضايتمندي مردم و حمايت مسئولان را بدنبال خواهد داشت .

احمدي مقدم، امنيت امروز کرمانشاه را امنيتي مثال زدني دانست و خاطر نشان کرد: اين مهم، نشانگر تلاش مخلصانه پليس و ساير دستگاه ها و البته لطف خداوند متعال در اثر توجه به فرامين اوست .

فرمانده نيروي انتظامي در خاتمه با اشاره به فرارسيدن ماه محرم از مجموعه انتظامي استان خواست، ضمن برنامه ريزي صحيح، با تلاشي مضاعف در جهت برقراري و تامين امنيت و آرامش دسته جات عزاداري و برگزاري مراسمي پرشور اقدام کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.