تمرین امروز 24 آبان تیم فوتبال استقلال در غياب جانواريو و جباري آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی با حضور تمامی اعضای کادر فنی آغاز شد.

 این در حالی بود که تنها 20 تن از هواداران پرشور باشگاه آبی پوشان را همراهی می کردند به نظر می رسد که سایر تماشاگران برای حضور در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران در برابر ازبکستان حاضر شوند .

 آبی پوشان در یک نیمه از زمین تمرین زیر نظر مربی بدن سازی خود تمرین را آغاز کردند و به مدت 20 دقیقه مشغول بدن سازی بودند و پس از آن در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

گفتنی است: آبی پوشان به دلیل شرایط جوی تنها توانستند در نیمی از محل تمرین مشغول آماده سازی شوند چرا که نیم دیگر آن توسط تدارکات باشگاه پوشانده شده بود.

شایان ذکر است: سیروس دین محمدی، منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی،‌میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی پوشان حاضر هستند.

در ادامه : بازیکنان امید و جوانان استقلال به همراه بازیکنان بزرگسال این باشگاه در حال تمرین هستند ضمن اینکه هم چنان خبری از جانواریو و مجتبی جباری نیست.

کیانوش رحمتی زیر نظر مربی بدنسازی تیم استقلال به تمرینات اختصاصی خود ادامه می‌دهد و سایر بازیکنان این باشگاه به گروه های پنج نفره به سه رنگ، طوسی، نارنجی و فسفری درآمدند و به بازی گل کوچک پرداختند.

گفتنی است، مصدومیت امیر حسین صادقی در بازی گل کوچک از جمله اتفاقات بد تمرین امروز آبی پوشان بود، ضمن اینکه مجموعه ی کادر فنی تیم از عملکرد لیام ردی به هیچ وجه راضی به نظر نمی‌رسند.

در خلال تمرینات آبی پوشان تعداد تماشاگران تیم فوتبال استقلال به 50 نفر رسید.
لازم به ذکر است:غيبت حنيف عمران زاده در تمرين امروز محسوس بود و او به علت کمر درد نميتواند بازيکنان را در تمرين همراهي کند.
درپايان:تمرين آبي پوشان در ساعت16:30 دقيقه خاتمه پيدا کرد./با

برچسب ها: تمرین ، استقلال ، هوادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار