هنيه هنگام عيادت از مجروحان ،تجاوزهاي اسرائيل به نوار غزه را محکوم کرد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اسماعيل هنيه نخست وزير فلسطيني هنگام عيادت از مجروحان بمبارانهاي هوايي رژيم صهيونيستي در بيمارستان الشفاء ، تجاوزهاي اسرائيل را به نوار غزه و مردم فلسطين محکوم کرد.

 وي تصريح کرد: دولت حماس از چند طريق براي مقابله با تجاوزهاي رژيم صهيونيستي اقدام کرده است. وي خاطرنشان کرد : براي مقابله با اين حملات گستاخانه صهيونيستي چند روش را پيگيري کرديم اولين روش مقاومت و ايستادگي در مقابل اين حملات است  و البته مقاومت ملت فلسطين  بطور شجاعانه از حق مردم فلسطين دفاع خواهد و پاسخ اين تجاوزات را خواهد داد .

هنيه در مورد اقدام بعدي جلوگيري از افزايش حملات هوايي اسرائيل به نوار غزه گفت : پيگيري روشهاي سياسي و ديپلماتيک با کشورهاي عربي و سازمانهاي منطقه اي و بين المللي اقدام بعدي ماست که با نامه نگاري با سازمان ملل و شوراي امنيت و اتحاديه عرب و سازمان همکاري اسلامي از آنها خواستيم در مقابل اين تجاوزهاي اسرائيل بايستند.

وي همچنين اظهار داشت تهديدهاي اسرائيل نه ملت فلسطين و نه مسئولان فلسطيني را نمي هراساند. ما اينجا جان بر کف ايستاده ايم تا از اين ملت دفاع کنيم زيرا خونهاي ما رنگينتر از خون کودکان و زنان و افراد مسن نيست که بدون هيچ دليلي کشته مي شوند.

برچسب ها: هنیه ، غزه ، اسرائیل ، محکوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار