در تعطيلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه ( 25 و 26 آبان ماه ) مصادف با فرا رسيدن ماه محرم فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «هفتاد و سومين تن»، «تکيه بر خورشيد»، «شب دهم»، « سهم گمشده »، « صداي پاي خدا »، « آسمان بي ستاره » و « روشنايي صبحدم » از شبکه‌هاي سيما پخش مي‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سيما، بينندگان مي‌توانند در روزهاي پاياني هفته فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن همچون « پشت در خانه »، «گوي مرگ»، « سياه گوش گمشده »، « با گامري بستني فروش »، « پرواز »، « خانه‌اي در دوردست »، «يک خانواده»، «آذر»، «مسير مخفي»، « آخرين اخطار »، « حرف مردم »، « موکل »، « دو مووي »، « ارتش سايه‌ها»، «هجوم تراشه‌هاي فضايي»، «تنها در موج»، « شبح گرگ » و « قفس آبي » را تماشا کنند.

شبکه يک

پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 22 فیلم سینمایی « پشت در خانه » به کارگردانی كريس گروك از شبکه یک سیما پخش می شود.

شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 26 آبان ماه فیلم تلویزیونی « گوي مرگ » به کارگردانی محمد رضا آهنج و تهیه کنندگی اعظم تندرو را برای پخش در نظر گرفته است.

در این فیلم كه عبدالرضا اكبري، امير حسين مدرس، كامبيز كاشفي و ماه چهره خليلي نقش‌آفريني مي‌كنند خواهید دید: حامد داماد خانواده اكبري مدتي است مفقود گشته و همسرش باردار است. با تصادف مرگبار يك موتور سوار و جسد سوخته وي، مرگ حامد مورد تأييد قرار مي‌گيرد ولي ...

شـبکه دو

انیمیشن «سیاه گوش گمشده» به کارگردانی رائول گارسیا و مانوئل سیسیلیا و تهیه کنندگی مارسلینو آلمانسا، محصول سال 2008 اسپانیا، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « با گامري بستني فروش » به کارگردانی اسکی لایترستون و تری جونس، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 14:30 در قالب برنامه « سینما آفتاب » از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی « با گامري بستني فروش » محصول انگلستان و آمريكا است.

فیلم تلویزیونی « هفتاد و سومین نفر » به کارگردانی علی موذنی و تهیه کنندگی ايرج محمدی، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 21 در قالب برنامه «سینما زندگی» از شبکه دو سیما پخش می شود.

این فیلم در خصوص روزنامه‌نگاری به نام حسینی است که از طرف مدیر مسئول روزنامه به خاطر افشای دزدی یک کار ساختمانی توبیخ می‌شود. مدیر مسئول روزنامه به خاطر سهامدار بودن در آن پروژه ساختمانی، حسینی را تهدید می‌کند که باید مطابق خواسته‌های او مطلب بنویسد. از طرفی...

پرویز پور حسینی، پیام دهکردی و تورج فرامرزیان در فیلم تلویزیونی « هفتاد و سومین نفر » ایفای نقش کرده‌اند.

انیمشین « پرواز » به کارگردانی پت داکتر و تهیه کنندگی یوناس ریورا، صبح جمعه 26 آبان ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « خانه‌اي در دوردست » به کارگردانی كاظم معصومي، جمعه 26 آبان ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان « خانه‌اي در دوردست » با بازی بي‍ژن امکانيان، آتنه فقيه نصيري، سودابه بيضايي و ترگل طيبي در مورد دختربچه‌اي شش ساله به نام آوين است كه در پي يك ناخوشي به بيمارستان منتقل و در آنجا مشخص مي‌شود كه مجروح شيميايي است و از سرطان خون رنج مي‌برد...

فیلم تلویزیونی « تکیه بر خورشید » به کارگردانی حسین سحر خیز و تهیه کنندگی باقر آشتیانی، جمعه 26 آبان ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان « تکیه بر خورشید » با بازی سام درخشانی و شیوا بلوریان از این قرار است که: تکیه دار محله قبل از ایام محرم فوت می کند. او وصیت کرده که طبق سنت هر سال پسرش نذورات مردمی را جمع کرده و با پولی که خوش قبلا تهیه کرده،هزینه هیئت را پرداخت کند.

فیلم سینمایی « شب دهم » به کارگردانی جمال شورجه، جمعه 26 آبان ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

عزيز سحرخيز، در شب دهم ماه محرم پس از درگيري خياباني عزاداران با مأموران ارتش، كه براي حمايت از چند آمريكايي مست به خيابان آمده‌اند، از مهلكه مي‌گريزد و همسرش را تنها رها مي‌كند. او تا سال‌ها بعد از حركت خود احساس پشيماني و حقارت مي‌كند و موفق نمي‌شود فرزندش را، كه شانزده ساله شده، از زير تأثير برادر همسرش نايب، كه عزادارن شب دهم ماه محرم را رهبري مي‌كرده، خارج كند..

جهانبخش سلطاني، ولي شيراندامي و مليحه نيكجومند از جمله بازیگران این فیلم به تهیه کنندگی مشترک رحيم رحيمي پور، اميرحسين شريفي و جمال شورجه می باشند.

شبکه سـه

فیلم سینمایی « یک خانواده » به کارگردانی مارک جین محصول آمریکا، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

کیم دلونی و پاوول گیلیون در این فیلم به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی علي واجد سميعي، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

قصه «آذر» با بازی مهتاب کرامتي، گلاره عباسي و سيامک اديب در يک روز مي‌گذرد و مربوط به زندگي زني با همين نام است که مدتهاست با از دست دادن همسرش با فرزند معلول و عقب مانده‌اش زندگي مي‌کند. او در اين سال‌هايي که مجبور بوده زندگي محدود و آبرومندي را براي خود و پسرش فراهم نمايد از طريق خدمتکاري، بسته بندي سبزيجات و ترشي درست کردن امرار معاش مي‌کرده اما...

فیلم سینمایی « آذر » از تولیدات سال 1389 مرکز سیما فیلم است.

فیلم سینمایی « مسیر مخفی » به کارگردانی آلیستر گریتسون، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم كه محصول آمريكا و استراليا مي‌باشد رایس واکیفیلد و آلیسون کراتس بازي مي‌كنند.

فیلم سینمایی « سهم گمشده » به کارگردانی حسن نجفی، جمعه 26 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم با بازی کارمان یونس، خالده فریاوا و گلزار قربان اوا از این قرار است که: تلال و همسرش صنم منتظر تولد فرزند اولشان هستند. تلال یک مادر و یک برادر کوچک تر از خود دارد. صنم وضع حمل می کند ولی فرزندش دچار مشکل خاصی است و باید در دستگاه انکوباتور نگهداری شود فرزند تلال در تنفس دچار مشکل است، از طرفی...

فیلم سینمایی «آخرين اخطار» به کارگردانی پوريا جاويد پور و تهیه کنندگی محمد راوندي، جمعه 26 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی رامين راستاد، وحيد شيخ زاده و حسين معلومي خواهید دید: جواني عکاس به نام عطا فيروز راننده مردي خلافکار به نام ارباب است. ارباب کارش کشتن بچه‌ها و صادر کردن اعضاي بدن آنها به خارج است عطا وقتي متوجه مي‌شود که درگير کار خلاف شده با گرفتن عکس از بچه‌ها و خلاف‌هاي گروه ارباب سعي مي‌کند تا ..

فیلم تلویزیونی « حرف مردم » به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، جمعه 26 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم با نقش آفرینی داریوش ارجمند، عمار تفتی و نیلوفر شهیدی داستان جوانی را روایت می کند که مدعی است حاج احمد، معتمد محل پدر اوست و سال‌ها پیش او و مادرش را رها کرده است. این موضوع مسائل جدیدی را در محل و خانواده حاج احمد به وجود می آورد.

فیلم تلویزیونی « حرف مردم » از تولیدات سال 1390 مرکز سیما فیلم است.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی «موکل» به کارگردانی زوا اسشوماچرو با بازی سوزان ساراندون و تام لی جونز، محصول سال 1994انگلستان و آمریکا، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « دومووی » به کارگردانی كارن اوگانسيان، جمعه 26 آبان ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

كنستانتين خابنسكي در فیلم سینمایی « دومووی » محصول كشور روسیه به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم سینمایی « ارتش سایه‌ها » به کارگردانی ژان پیر ملوین، جمعه 26 آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

لینو ونتورا، پل موریس و ژان پیر کاسل درفیلم سینمایی « ارتش سایه‌ها » محصول سال1969 فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

شبکـه تهران

فیلم سینمایی « هجوم تراشه های فضایی » به کارگردانی آلکس وینتر و با بازی رایان کلی،آلیسا دیاز، ناتان کیزو گالادریل استین من، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » مهمان بچه های شبکه تهران می شود. اين فيلم محصول كشور آمريكا مي‌باشد.

فیلم سینمایی « تنها در موج » به کارگردانی كولم مك كارتي محصول ايرلند،40 دقیقه بامداد روز جمعه 26 آبان ماه از شبکه تهران بازپخش می شود.

اوون مك دونال، ديويد هرلي، روث مك كيب و شان مك گينلي در فیلم سینمایی « تنهادرموج » بازی کرده‌اند.

ساعت 13:30 روز جمعه 26 آبان ماه فیلم سینمایی « شبح گرگ » به کارگردانی تودور چاپکانوو، محصول آمریکا از شبکه تهران پخش می شود.

شـبـکـه شما

فیلم تلویزیونی « قفس آبی » به کارگردانی بهرام صادقی مزیدی و تهیه کنندگی عهدیه زارع، پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « قفس آبی » با بازي سيروس كهوري‌نژاد، علي اوسيوند و عباس افشاريان از تولیدات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در سال 86 ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی « آسمان بی ستاره » به کارگردانی و تهیه کنندگی حیدر عباس زاده، جمعه 26 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم با بازی فریدون امیر عبداللهیان، مهرداد طوسی، حسام خلیل نژادی، مهدی حسن زاده، مژده بیدخانی، مهشید صدقی و مهدی رحیمیان می بینیم: برزو تصمیم دارد به خواستگاری ستاره برود، اما اتفاقی باعث شکراب شدن روابط پدرانشان می شود. آتش اختلافات عباسعلی و حسن روز به روز شدت می گیرد تا اینکه برزو به حقیقت پی می برد و به کندوکاو و جستجو از اهالی می پردازد.

« آسمان بی ستاره » از تولیدات صداوسیمای مرکز سمنان در سال جاری ساخته شده است.

شـبـکـه آمـوزش

فيلم سینمایی « صدای پای خدا » صبح جمعه 26 آبان ماه ساعت 10 از شبكه آموزش سيما پخش خواهد شد.

این فیلم که در ژانری خانوادگی به کارگردانی کامبیز کاشفی تهیه شده است و علیرضا اوسیوند، کامبیز کاشفی، گلاره عباسی و شهرام قائدی در این فیلم بازی می کنند.

شـبـکـه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « روشنایی صبحدم » به کارگردانی کاظم بلوچی و تهیه کنندگی فتح اله حداد جمعه 26 آبان ماه ساعت 15 از شبکـه قرآن و معارف پخش می شـود.

شـبـکـه نمـايـش

فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن « آخرين نگاه »، « پانداي کونگ فو کار1 »،« بوم نقاشي»، «همراه»، « ضارب » و « انتقام غارتگر » پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش روي آنتن مي‌رود.

فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن « اوهام »، « پانداي کونگ فو کار 2»، « تمهيدات فوق العاده »، « روز بعد از فردا »، « سامورايي » و « تکيه بر باد » جمعه 26 آبان ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش پخش مي‌شود.

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، اخر ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار