معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: حماسه ماندگار نهم دی تجلی پایبندی و وفاداری ملت به ولایت فقیه و دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ابوالقاسم نصراللهی در نخستین نشست اعضای ستاد برگزاری حماسه نهم دی در استان مرکزی افزود: حضور پرشکوه، پرشعور و همراه با بصیرت مردم درحماسه نهم دی سال 88 باعث شد که مردم مانند آغاز پیروزی انقلاب حمایت خود را از نظام اسلامی به اثبات رسانند.

وی تاکید کرد: مردم با حضور گسترده و پر معنی به جهانیان فهماندند که بزرگترین سرمایه انقلاب مودت و محبت به اسلام، ائمه اطهار (ع) و به ویژه امام حسین (ع) و ولایت فقیه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: برگزاری پر شور عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع)، نظام را درمقابل توطئه های دشمنان بیمه می کند.

نصراللهی خاطر نشان کرد: مردم در 33 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرده اند که در دفاع از اسلام، ولایت فقیه و قرآن کوتاه نخواهند آمد و همواره مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: نقش بی بدیل و انکار ناپذیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک هدایت کننده در خنثی کردن توطئه های دشمنان به همه ثابت شد.

حجت الاسلام عباس هاشمی بیان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب حماسه نهم دی نعمتی بزرگ برای واکسینه کردن کیان اسلامی در برابر توطئه های دشمنان به شمارمی رود./س

برچسب ها: نهم دی ، اراک ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.