نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بعد از سفر خود به کردستان، ایجاد سرمایه گذاری و اشتغالزایی در استان را در بیانات خود بارها مورد تایید قرار دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با اعلام این مطلب گفت: بعد از سفر رهبری به کردستان شرایط خاصی برای سرمایه گذاری فراهم شد و اقدامات قابل توجهی هم صورت گرفته است اما برای رفع مشکلات استان باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.
وی با اشاره به استعدادها و پتانسیل های موجود کردستان در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی و وجود امنیت کامل و پایدار در منطقه، خواستار سرمایه گذاری بیشتر شرکت های بزرگ وابسته و زیر مجموع به این وزارتخانه شد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی گفت: به دلیل وجود زمین های کشاورزی حاصلخیز، معادن غنی و ظرفیت توسعه صنایع تبدیلی حوزه های مختلف، با مدیریت و برنامه ریزی متولیان امر شرایط کار برای همه کردستانی ها و حتی افرادی خارج از استان نیز مهیا است اما متاسفانه از این ظرفیت ها به صورت مطلوبی استفاده نشده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان اضافه کرد:برای رونق اقتصادی کشور باید نقدینگی جامعه در جهت ایجاد اشتغال و کار آفرینی بکار گرفته شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.