زنجان/

درک پیام عاشورا عامل پیشرفت ایران در همه عرصه ها

درک پیام عاشورا از سوی ملت ایران موجب توسعه و پیشرفت کشور در همه عرصه ها شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان این مطلب گفت:‌ درک پیام عاشورای امام حسین (ع) از سوی ملت ایران موجب پیشرفت و ترقی بخش‌های مختلف جامعه در 33 سال گذشته شده است.

 احمدی با بیان اینکه لبیک یا حسین، یالثارات الحسین و هیهات من‌الذله سه شعار اصلی برنامه‌های ماه محرم در زنجان محسوب می‌شود، افزود: مردم زنجان با شعارهای استکبار ستیزی برنامه‌های ماه محرم را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ورود به ماه محرم انجام داده است،ادامه داد: محرم امسال با ویژگی‌های خاص در زنجان برگزار می‌شود وی برگزاری مراسم هشتم و یازدهم محرم از افتخار شهر حسینی زنجان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مردم پیام عاشورایی امام حسین (ع) را به خوبی درک کرده‌اند، افزود: ایثار و فداکاری از ویژگی‌های بارز ملت ایران است.

احمدی بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان پیام امام حسین (ع) در روز عاشورا تاکید کرد وخاطر نشان کرد: باید به منظور احیای این فریضه از فرصت ماه محرم توسط مبلغین به نحو مطلوبی استفاده شود./س

 

 

برچسب ها: درک ، پیام ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.