فوزي برهوم سخنگوي حماس اظهار داشت: به گردانهاي قسام خسته نباشيد مي گويم زيرا همچنان از خون مردم فلسطين در غزه که بطور شبانه روز بر اثر حملات گسترده هواپيماهاي اسرائيلي به زمين ريخته مي شود دفاع مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه القدس ؛‌ وي افزود:‌ مقاومت فلسطين نام مبارک «سنگهاي سجيل» را براي عمليات شليک موشکهاي خود انتخاب کرده است . موشکهايي که در داخل سرزمينهاي اشغال شده فلسطين سقوط مي کنند و رعب و حشت در ميان صهيونيستها ايجاد مي کنند. نامگذاري سنگهاي سجيل بر اين عمليات يعني هر چيزي در اسرائيل از جمله سربازان و صهيونيست ها و تانکها و خودروها و لشکرهاي اسرائيلي همه و همه هدف اين موشکها هستند و آنها را منهدم خواهند کرد.

برهوم افزود، مقاومت با عمليات سنگهاي سجيل موشکهاي خود را فقط به مرزهاي اسرائيل با غزه شليک نمي کند بلکه اين موشکها به پايگاههاي نظامي داخل اسرائيل نيز رسيده است به طوري که منطقه بئر السبع و المجدل و اشدود را نيز هدف قرار داده است و دامنه اين حملات موشکي مقاومت به جنوب تل آويو رسيده است و يک کارخانه و منزل را در تل اويو هدف قرار داده است. اما امروز موشک قدرتمند «فجر 5 » به عمق تل آويو و در نزديکي مرکز تصميم گيري آغاز جنگ با غزه اصابت کرد.

وي همچنين تصريح کرد : مقاومت ما پلکاني است و در حال پيشرفت است و باعث شده است ميليونها اسرائيلي از ترس جان خود به پناهگاههاي زيرزميني بروند. من اعلام مي کنم ما مسئولان حماس در کنار ملت فلسطين ايستاده ايم . ما رژيم صهيونيستي را از جناياتي که عليه مردم غزه و کودکان و زنان فلسطيني مرتکب مي شود برحذر مي داريم.

برچسب ها: فلسطین ، غزه ، اسرائیل ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار