به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین مینویسد: من هفته پیش بالاخره رانایی را که خرداد ثبت نام کرده بودم تحویل گرفتم. ماشینی که ۶.۵ میلیون گرانتر از قیمتی که گفته بودند برام آب خورد! ولی این کل ماجرا نبود!
ماشینی که تبلیغ کردند و روی سایت ایران خودرو عکسهای آن را گذاشتند، فضای داخلی و تودوزی آن در حد ۲۰۶ بود، ولی این خودرویی که تحویل دادند، به قدری ارزان و کم کیفیت کار کردند که کیفیت آن بین پراید و ال۹۰ هست (نه به بدی پراید، ولی حتی نه به متوسطی ال۹۰).
کیفیت پلاستیک مصرفی در این خودرو بسیار پایین است. حتی این شاسیهای قفل کردن در از داخل از طراحی ماشین حذف شده! خلاصه حس من این است که ایران خودرو گران فروشی و کم فروشی کرده است. هرچند حتما روابط عمومی در جواب بخشی را تکذیت و بخشی را توجیه میکند.
این درحالی است که عبدالله بابایی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: در هر جای دنیا خودرویی که برای اولین بار وارد بازار میشود نسبت به دیگر خودروهای تولیدی بعد از آن همراه با ایراداتی خواهد بود که به مرور زمان اصلاح میشود.
بابایی معتقد است: به دلیل تاخیر در تحویل ماسعی کردیم این خودرو را به تولید برسانیم و با توسعه کار اصلاحاتی در این خودرو صورت خواهد گرفت.