سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اظهار داشت:‌ در صورت تداوم اظهارات يکي از کارشناس فوتبال در یکی از برنامه های ورزشی به طور حتم به مراجع قانونی بالاتر اعتراض و شکایت خود را پیگیری می کنیم.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در لیگ یک با قدرت ظاهر شده است و با همت و تلاش بازیکنان خود و مدیریت صحیح و حمایت های استان به رقابت های لیگ برتر صعود کرده است از این رو با هر اظهار نظر غیر منطقی در خصوص صعود آلومینیوم به لیگ برتر برخورد می کنم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان علی رغم عملکرد قوی بازیکنان خود در رقابت های لیگ برتر اما بدلیل اشتباهات فاهش داوری در کسب نتیجه و قرار گرفتن در جایگاه شایسته ناکام بوده است.

میثاقیان افزود: تیم آلومینیوم از آن جایی که تازه به لیگ برتر صعود کرده است، لذا مورد بی توجهی قرار می گیرد و داوران از خطاهایی که علیه تیم ما رخ می دهد به راحتی عبور می کنند و مسئولان نیز هیچ گونه توجهی به ظلمی که در حق تیم ما می شود، نمی کنند.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: از ابتدای لیگ تاکنون شش پنالتی برای تیم ما اتخاذ نشده است این در حالی است که بعضی از کارشناسان برای خدشه دار کردن افراد و یا برای مطرح کردن خود به تیم آلومینیوم ضربه می زنند.

میثاقیان خاطرنشان کرد: برخی از کارشناسان که اظهارات غیر منطقی و بی اساس در خصوص صعود تیم آلومینیوم به رقابت های لیگ برتر بیان دارند، نباید نفوذ خود را در بازی کردن بازیکن محروم در رقابت های لیگ یک را فراموش کنند.

میثاقیان ادامه داد: شخصی که به باشگاه آلومینیوم اتهام وارد می کند در دیدار این تیم مقابل شهرداری یاسوج اجازه ورود بازی کردن، بازیکن محروم را داده است البته همین بازیکن مذکور در آن دیدار دروازه ما را نیز باز کرد.

وی افزود: شخص مذکور این اتفاقات را به طور کامل فراموش کرده است و فقط بی سند و بی پایه صعود قانونی تیم فوتبال آلومینیوم را در برنامه ای زنده زیر سؤال می برد.

سرمربی آلومینیوم تصريح کرد: در جشن صعود تیم فوتبال آلومینیوم رقابت های لیگ برتر به هیچ عنوان حسین عسگری شرکت نداشته است و این مسئله از سوی مسئولان باشگاه به اثبات می رسد.

میثاقیان ادامه داد: کمیته انضباطی فوتبال باید به اظهارات غیر منطقی شخص مذکور رسیدگی کند و در صورت عدم ارائه اسناد معتبر این فرد باید جوابگوی سخنان خود باشد.

میثاقیان افزود: به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با اتفاقات و اظهاراتی که سبب ایجاد حواشی و بر هم زدن آرامش تیم شود برخورد می کنم و در صورت تداوم چنین فضایی به طور حتم مراتب اعتراض خود را از طریق مراجع قانونی بالاتر پیگیری می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم تمرینات مستمر، منظم و فشرده ای را در این تعطیلات دو هفته ای انجام داده است و آماده دیدار با گهر درود می شود و به طور حتم سه امتیاز خانگی خود را به راحتی از دست نمی دهیم و برای پیروزی آمادگی کامل داریم./مح
برچسب ها: فوتبال ، میثاقیان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار