بازیکن تیم بسکتبال استقلال قشم اعتقاد دارد هماهنگ شدن بازیکنانی که هیچوقت کنار هم کار نکرده اند سخت تر و نیازمند زمان بیشتر است.

مهراد آتشی، بازیکن تیم استقلال قشم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد مشکل هماهنگ شدن بازیکنانی که تجربه بازی کنار هم را نداشته اند توضیح داد: هشت بازیکن تیم ما چهار روز قبل از شروع مسابقات قرارداد بستند هماهنگ شدن بازیکنانی که هیچ تجربه ای از بازی کنار هم نداشته اند، راه سختی است و زمان می برد. تیم نفت هم بازیکنان با تجربه ای دارد که چند سال در لیگ کنار هم کار کرده اند. هر چند تیم آنها هم در دقایق پایانی بسته شد اما به هر حال بازی با نفت کار راحتی نیست.

وی ادامه می دهد: به جز 3 یا چهار تیم اول که در سطح بالاتری هستند سایر تیم ها همه شرایط یکسانی دارند و تیم ما بازی راحتی در این فصل ندارد. باید ایرادات این تیم را چه تکنیکی و چه فیزیکی به تدریج برطرف کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

* تیم تازه وارد مشکل زیاد دارد

آتشی با اشاره به ایراداتی که خود بازیکنان دارند، تاکید کرد: چیزی که بیش از همه در چشم است، هماهنگ نشدن ماست. هنوز خواسته های سرمربی اجرا نشده است. در حال حاضر تیم هایی در بسکتبال موفقترند که بازیکنان آن سالها کنار هم بازی می کنند اما مشکلات زیادی گریبانگیر تیم تازه وارد است.

وی ادامه داد: وقتی تیمی تازه به سوپر لیگ می آید برای مهیا کردن برخی شرایط و امکانات زمان لازم دارد. تیم ما هم دولتی نیست و مخارج به صورت شخصی تامین می شود. خود ما هم در قشم با شرایط زمین و تهویه مشکلاتی داریم و این فقط مختص تیم مقابل نیست حتی شاید یکی از دلایل باخت هفته قبل همین باشد اما به هر حال برای رفع کاستی ها و رسیدن به ایده آل ها زمان لازم است./مح

برچسب ها: بازیکن ، قدیمی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار