هزاران نمازگزار اهوازی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ، پس از اقامه نماز جمعه در محكومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و مبارز فلسطین راهپیمایی كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  نمازگزاران اهوازی با سردادن شعارهای مرگ بر امریكا ، مرگ بر اسراییل و سكوت هر مسلمان خیانت است به اسلام ، تهاجم سبعانه رژیم صهیونیستی به غزه و كشتار فجیع مردم بی دفاع فلسطین رامحكوم و تقبیح كردند.

راهپیمایان سكوت مجامع بین المللی و حمایت بی چون و چرای امریكا و اردوگاه غرب از اقدامات تجاوزكارانه صهیونیستها را محكوم كردند.

در این راهپیمایی كه از مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز تا چهارراه آّبادان انجام شد بر حمایت معنوی و مادی از مردم مسلمان و مبارز فلسطین و ادامه خط مقاومت تاكید شد.

آیت الله 'سیدمحمدعلی موسوی جزایری ' امام جمعه اهواز كه در پیشاپیش راهپیمایان حضور داشت گفت: جنایات صهیونیستها تنها با چراغ سبز امریكا و حمایت غرب انجام می شود.

وی ادامه مقاومت را تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین و شكست رژیم غاصب صهیونیستی خواند.

بنا به این گزارش :مردم شهرهای بهبهان ، سوسنگرد ، رامهرمز، شوشتر ، خرمشهر ، امیدیه ، هندیجان ، ماهشهر ، شادگان ، هفتكل ، مسجدسلیمان و لالی ، ایذه و باغملك با برگزاری راهپیمایی جنایات ددمنشانه صهیونیستها علیه مردم فلسطین را محكوم كردند.

در  حمله سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، تاكنون دهها تن از مردم بی دفاع فلسطین به شهادت رسیده و یا مجروح شدند. /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.