مردی برای طراحی حمله ای به سالن نمایش "گرگ و میش: سپیده دم2" در تگزاس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سینما بلند، در حالی که تنها 4 ماه از حادثه ی تیراندازی در سالن اکران کننده "شوالیه سیاه برمی خیزد" در ایالت کلورادو که باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از تماشاچیان این فیلم شد، می گذرد، سالن نمایش دیگری در تگزاس که قرار بود فلیم "گرگ و میش: سپیده دم2" را به نمایش در بیاورد، بعنوان هدف دوم حمله تروریستی انتخاب شد.
جزئیات این خبر هنوز منتشر نشده، اما پلیس فدرال اعلام کرده که مردی بیست ساله به نام  "بلس لمرز" را دستگیر کرده که اخیرا دو تفنگ شکاری به همراه بیش از 400 گلوله و علاوه بر اینها بلیطی برای تماشای فیلم "گرگ و میش: سپیده دم2 " در روز یکشنبه خریداری کرده بوده است.
"لمرز" روز پنج شنبه بعد از گزارش مادرش به پلیس، بازداشت و برای بازجویی به اداره پلیس برده شد. مادر " لمز" به پلیس گفته بود که احتمالا پسرش قصد حمله به سینما در زمان اکران  فیلم "گرگ و میش: سپیده دم2" دارد، وی همچنین گفته بود که پسرش روز سه شنبه برای تمرین و آشنایی با سلاح هایی که خریده به خارج از شهر رفته بود. پس از تحقیقات پلیس سرنجام " لمرز" را صبح روز جمعه 16 نوامبر وی را بطور رسمی و به اتهام طراحی عمل تروریستی مسلحانه دستگیر کرد. در حال حاظر "لمرز" در زندان محلی به سر می برد و برای آزادی باید وسیقه ای برابر با 500،000 دلار پرداخت کند، اما تحقیقات همچنان ادامه دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار