سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: علیرضا واحدی نیکبخت با تیم گهر تمرین کرده و ماندن یا رفتن این بازیکن بر عهده مسوولان باشگاه است و بنده در این رابطه نظری نمی دهم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمد مایلیکهن پیش از دیدار برابر آلومینیوم هرمزگان،با اشاره به روحیه و وضعیت خوب بازیکنان تیمش، افزود: خوشبختانه بازیکنان با انگیزه و جدیت خاصی تمرین میکنند و علیرغم اینکه با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما برای نتیجهگیری تیم بسیار امیدوارم هرچند معتقدم کار دشواری در پیش داریم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از بازی با استقلال هدایت گهر را به عهده گرفتم اما پس از این دیدار کارم را به طور رسمی شروع کردم و در این مدت با برگزاری اردو در کردان کرج چند بازی خوب تدارکاتی را هم برگزار کردهایم و در مجموع از فعالیتهای این مدت تیم راضیام.

سرمربی گهر در خصوص دیدار با آلومینیوم هرمزگان، گفت: بازی این تیم را مقابل ملوان دیدم. آلومینیوم تیم سختکوش و جنگندهای است و بازی سختی را مقابل تیم آلومینیومی داریم که با هدایت میثاقیان با توجه به بضاعت کمش در این فصل نتایج خوبی به دست آورده است.

وی ادامه داد: همه فکر و ذکرم درگیر بازیهای گهر است و حتی دما و رطوبت روز بازی را در بندرعباس هم میدانیم و به طبع همه چیز را در نظر گرفتهایم و با وجود همه مشکلات اما به کسب امتیاز در این بازی خوشبین هستم.

مایلیکهن تأکید کرد: یکی از فاکتورهای لازم برای کسب امتیاز، بهره بردن از میزبانی است که متأسفانه تیم ما تاکنون از این امتیاز دور بوده و باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم دیدارهای خانگی را به معنای واقعی کلمه "میزبان" باشیم.

وی با بیان اینکه اگر ورزشگاه دورود آماده نشود چه بهتر که بازیها در یک شهرستان دیگر لرستان برگزار شود، گفت: امروزه فوتبال فرا مرزی شده و تیمهای آرسنال، رئال و بارسلونا بیشتر بازیکنانشان غیر بومی هستند و ما باید از این چیزها استفاده کنیم. باز هم میگویم خیلی دوست دارم دیدارها در دورود برگزار شود اما اگر این امر میسر نشد لااقل در یکی از شهرهای استان بازیها برگزار شود تا برای اولین بار در استان دلیر لرستان از امتیاز میزبانی بهره ببریم.

سرمربی گهر در ادامه به بازگشت نیکبخت واحدی به تمرینات گهر اشاره کرد و ادامه داد: وی یکی ازفوتبالیستهای ارزنده کشور بوده، با انگیزه بالایی تمرین میکند و بار شخصیتی تیم را بالا برده و همه بازیکنان دوستش دارند.

مایلیکهن خاطرنشان کرد: اکنون مسوولان مشکلات نیکبخت را برطرف کرده و کارت بازی وی صادر شده است و برای بازی کردن مشکلی ندارد و امیدوارم در بازی های آتی به کمک گهر بیاید.

وی با اشاره به اینکه قولی برای بقا گهر در لیگ برتر نداده است، اضافه کرد: حق تیم گهر قرار کرفتن در رده های بالایی جدول است و امیدوارم در نیم فصل دوم با تغییراتی که می دهیم بتوانیم گهر را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

مایلیکهن در پایان در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: بارها گفته ام که تیم ملی در حال افت و نزول است و در چند سال اخیر شاهد هیچ پیشرفتی نبوده ایم و باید زمانی که لیگ برای یک بازی تدارکاتی تعطیل می شود و عده ای بازیکن ذخیره که در بازی اصلی هیچ نقشی ندارند به میدان می روند، در دیدار با ازبسکتان شکست بخوریم!

وی اضافه کرد: با تعطیلی لیگ برای دیدارهای تیم ملی مخالفتی ندارم اما نمی دانم در این تعطیلات، تمرینات تیم ملی به چه شکلی انجام می گیرد که نتیجه و بهبودی در عملکرد تیم ملی نمی بینیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار