مازندران /

سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی مازندران

15هزار میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی مازندران سرمایه گذاری شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در حال حاضر یک هزار و 313 واحد صنعتی بهره‌بردار با حجم سرمایه‌گذاری15 هزارو213 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران در حال فعالیت و تولید هستند.

وفایی‌نژادبه ظرفیت اشتغالزایی 35 هزار و 575 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران اشاره کردوگفت: شهرک‌هـا و نواحی صنعتی بستر و پتانسیل لازم جهت سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه در تولید را دارا هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نقش تولید و صنعت را در رونق کشور، مثبت ارزیابی کرد و گفت : با شرایط موجود که کشور در برابر تحریم‌ها قرار گرفته است، حمایت از تولید و صنایع کوچک راهگشای خوبی برای عدم تأثیر تحریم‌هاست و تولید کنندگان نیز با رعایت استاندارد، کاهش قیمت تمام شده، افزایش کمی و کیفی کالای تولیدی، می‌توانند در مقابله با تحریم‌ها نقش‌آفرینی کنند.

وفایی‌نژاد افزود: رقابت‌پذیری و رشد، برای واحدهای تولیدی و صنعتی امری حیاتی بوده و در حال حاضر فرصت مناسبی برای معرفی توانمنـدی و ارائه تولیدات است و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع نیز باید از فرصت به وجود آمده برای معرفی کالا و تولید خود استفاده کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.