مدیر رسانه ای سابق تیم ملی گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال کی‌روش را به تیم ملی آوردند که ما به جام جهانی برویم اما هم اکنون صعودمان به اما و اگر کشیده شده است.

خسرو والی زاده مدیر رسانه ای سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیشنهادم به مسئولان فدراسیون این است که با توجه به فرصت 7 ماه برای بازی بعدی مان با قطر بهتر است، از یک کادر ایرانی در رأس تیم ملی استفاده کنند.

والی زاده در ادامه بیان داشت، کی‌روش کار خارق العاده ای در تیم ملی انجام نداده است، تیم ملی با حضور سرمربی ایرانی هم 7 امتیاز را می‌توانست به دست آورد، با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال مربی ایرانی با حقوق کمتر نسبت به مربی خارجی می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد.

وی درباره استعفایش از تیم ملی گفت: به مدت 2 سال و چند ماه از زمان قطبی تا الان در خدمت تیم ملی بودم و به نحو احسن وظایفم را انجام می‌دادم، اختلافاتی که ما بین من و کی‌روش به وجود آمد باعث شد ازتیم ملی کنار روم.

وی در ادامه بیان داشت، کی‌روش می‌خواست به تنهایی تیم را اداره کند و مشورتی با اعضای کادر فنی اش انجام نمی‌داد، عباس ترابیان هم به خاطر خود مختاری کی‌روش از سرپرستی تیم ملی کنار رفت.

والی زاده تصریح کرد، کی‌روش علاقه مند است که همه کار های از جمله سرپرستی و سخنگوی تیم ملی را خودش انجام دهد و حتی هم اکنون تیم ملی پزشک تغذیه هم ندارد، وی اعتقادی به مربیان ایرانی ندارد و قصد دارد به زودی از مربیان خارجی در کادر فنی استفاده کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد، امیدوارم با برکناری کی‌روش و آوردن یک مربی ایرانی نقطه ضعف همیشگی فوتبال ما که همانا ضعف در خط دفاعی است برطرف شود و ما به جام جهانی صعود کنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار