سرهنگ اميري راد، ظهر امروز از دستگيري يک مامور قلابي خبر داد و گفت:" اين مامور قلابي با وعده وعيدهاي واهي از شهروندان کلاهبرداري و در صورت شکايت آنها را تهديد مي کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ کيقباد اميري راد، سرپرست کلانتري 126 تهرانپارس با اشاره به دستگيري يک کلاهبردار مامورنما، در محدوده بلوار پروين گفت:" با شکايت تعدادي از شهروندان محدوده مذکور در مورد اينکه فردي به عنوان مامور نظامي از آنها کلاهبرداري کرده است، اقدامات ماموران اين يگان براي بررسي موضوع آغاز شد.
 وي افزود:" در همين راستاي طرح امنيت محله محور با موضوع شناسايي و بازداشت جاعلان و ماموران قلابي از سوي ماموران تجسس کلانتري آغاز و شناسايي متهم يا متهمان اين پرونده در دستور کار تيم هاي عملياتي پليس قرار گرفت.  
سرهنگ اميري راد، در اين باره اظهار داشت:" اين تحقيقات ادامه داشت تا اينکه يکي از شهروندان به کلانتري مراجعه و اظهار داشت : فردي به عنوان مامور دولتي و نظامي مبلغي پول از او گرفته تا کار پرونده اي را که در يکي از مراکز دولتي داشته است تسريع کند، اما زماني که به نتيجه نرسيده است و با شکايت وي روبرو شده خود را مامور دولتي معرفي کرده و با تهديد سعي کرده وي را از شکايت منصرف کند.  
وي ادامه داد:" به دنبال اين گزارش، بلافاصله مشخصات چهره متهم دريافت و براي ماموران مسجل شد که اين فرد نه تنها مامور نيست، بلکه يک جاعل مامورنما است که با سوء استفاده از مشکلات شهروندان اقدام به کلاهبرداري از آنها مي کند.  
اين مقام مسئول در پليس پايتخت ادامه داد:" تحقيقات ادامه داشت تا اينکه تيمي از ماموران گشت انتظامي موفق شد اين فرد را که در حال پرسه زني با خودروي سواري اش در بلوار پروين شناسايي و بازداشت کند. 
سرهنگ اميري راد، عنوان داشت:" متهم به کلانتري منتقل و پس از مواجهه حضوري با مالباختگان و شاکيان پرونده اش لب به اعتراف گشود که طي آن اقرار متهم ثبت و پرونده براي رسيدگي تخصصي به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.  
گفتني است، در بازرسي از وسايل همراه متهم يک دستگاه بيسيم قلابي، يک دفترچه جريمه راهنمايي و رانندگي قلابي و يک دستبند پلاستيکي اسباب بازي کشف و ضبط شد./ف
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار