مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تمهیدات برنامه های فرهنگی ویژه تاکسیرانان در ایام محرم خبر داد.

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همچنین لوح فشرده ای با عنوان یک قافله دل با دلگویه هایی از عشق، شور، شعور حسینی و توسط سازمان تاکسیرانی تهیه شده که روایتی از چند پرده در خصوص حماسه عاشورا است و در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

وی افزود: در ایام محرم تاکسیرانان از این لوح فشرده در سیستم صوتی خودروی خود استفاده می کنند هر چند که الزامی در استفاده از آن نیست و به عنوان یک هدیه است.

مظفر خاطر نشان کرد: این آلبوم سخنان کوتاه 2 دقیقه ای عاشورا از زبان علمای برجسته و نیز اثار فاخر موسیقی مربوط به ایام محرم و همچنین مدیحه سرایی پیش بینی شده است.

وی افزود: پکیج ویژه ای از محصولات مربوط به کودکان شامل لوح فشرده ای از لوح های عاشورایی با فضای کودکانه، کتاب نوحه های عاشورا و نیز بازی پازل با محتوای ماه محرم تهیه شده که در اختیار تاکسیران ها قرار می گیرد.

مظفر از انتشار نشریه ویژه ایام محرم مشابه پیک نوروزی دانش آموزان خبر داد و گفت: این نشریه شامل اشعار و قصه های کودکانه و نیز نقاشی و بازی با محتوای عاشورایی است همچنین بخش هایی از این نشریه شامل مسابقاتی برای کودکان است که می توانند با پاسخ دادن به آنها در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: شبکه توزیع این اقلام در پایانه ها تاکسیرانی طراحی و تعبیه شده است و نیروهای تاکسیرانی با لباس های متحدالشکل این اقلام را در میان تاکسیرانان توزیع می کنند.

وی اظهار داشت: این برنامه محتوایی متناوب با سایر سوگواره های عاشورایی دارد و در آن برنامه هایی برای تاکسیرانان اجرا می شود که به لحاظ فرم و محتوا کاملا متفاوت است./ف

برچسب ها: محرم ، مدیحه سرایی ، نوحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار