مدير فني تيم تنيس روي ميز دانشگاه آزاد، گفت: اگر نگذارند سرمربي تيممان مربيگري کند، تيم را منحل مي کنيم.

حميدرضا صابري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: در بازي تيم دانشگاه آزاد با تيم عليصدر همدان، در هفته نخست نگذاشتند سرمربي تيممان (محمدباقر پسران) روي نيمکت بنشيند، تنها به اين بهانه که پسران قرارداد ندارد، اما اين موضوع صحت ندارد؛ زيرا من نيز به عنوان مدير فني تيممان هيچ قراردادي ندارم، چطور مي شود من اجازه داشته باشم در نيمکت بنشيم، آن وقت سرمربي را بيرون مي کنند؟

وي تصريح کرد: من اطمينان دارم که اين موضوع بي ارتباط با مصاحبه اخير محمدباقر پسران با يکي از روزنامه هاي رسمي کشور نيست.
وي در اين روزنامه فقط 3 کلمه حرف انتقادي زده بود. راهکار ارائه داده بود. صحبتش غير کارشناسي نبود و قصد تخريب کسي را نداشت. فقط انتقادش را با ارائه راهکار مطرح کرد، رئيس سازمان ليگ پيش از اين به من گفته بود که همين مصاحبه باعث شده است، سرمربي تيممان در کنار تيم نباشد، اما اکنون گفته اش را تغيير داده و اعلام کرده است که چون قرارداد نداشته است، اين اتفاق به وجود آمده است.

وي خاطرنشان کرد: من اکنون هم قرارداد خود و هم قرارداد محمدباقر پسران را تنظيم کرده ام و مي خواهم در اختيار فدراسيون تنيس روي ميز قرار دهم. اکنون اگر بازهم بهانه بياورند و نگذارند سرمربي تيم ما هدايت تيمش را برعهده بگيرد، شک نکنيد که تيم را منحل خواهيم کرد.

مدير فني تيم تنيس روي ميز دانشگاه آزاد، درباره اين تيم در ليگ 91 گفت: اين اولين سالي نيست که ما تيم مي دهيم، باشگاه ما يکي از قديمي ترين باشگاههاست، سابقه 20 ساله دارد و در چندين رشته تيم مي دهد.

وي افزود: ما در ليگ امسال بازيکنان خوب و باتجربه تنيس روي ميز کشور از جمله افشين نوروزي، ميديا لطف الله نسبي، پوريا عمراني و بهنام رحمت پناه را در اختيار گرفته ايم، در حاليکه کل هزينه تيممان به اندازه قرارداد نوشاد عالميان در بانک دي نشده است.

پسران هم فرد باتجربه اي در تنيس روي ميز کشور است و حضورش در اين رشته ورزشي به نفع است، اما گويا بعضي ها دلشان براي تنيس روي ميز نمي سوزد.

وي افزود: باشگاه دانشگاه آزاد، باشگاهي کاملا حرفه اي است و بسياري از روساي فدراسيون ها ترجيح مي دهند اين تيم در رشته ورزشي آنها تيم بدهد.

بارها از رشته واليبال از ما تقاضا کرده اند که در ليگ آنها تيم دهيم، اما ما ترجيح داده ايم در تنيس روي ميز تيم داشته باشيم، به همين دليل انتظار داريم مسئولان اين رشته ورزشي نيز از ما حمايت کنند.

صابري درباره قرارداد افشين نوروزي بازيکن ملي پوش تيم دانشگاه آزاد، اظهار داشت: هرچند ما مي خواهيم تيم بدون حاشيه اي داشته باشيم، اما چند ماه پيش وقتي قصد داشتيم با افشين نوروزي قرارداد ببنديم و او را به تيممان جذب کنيم، بازهم با ما مخالفت کردند، زيرا وي را براي تيم نفت سپاهان مي خواستند، اما با نظر نوروزي که ترجيح داد در تيم دانشگاه آزاد باشد، سرانجام آن مشکلات را حل کرديم و توانستيم وي را در اختيار بگيريم.

** مبلغ 50 ميليون براي حضور در جام فجر مي خواهند

مدير فني تيم دانشگاه آزاد، اعلام کرد؛ مسابقات انتخابي تيم ملي را لغو کردند و از ما خواسته اند اگر مي خواهيد در جام فجر بازي کنيد، بايد 50 ميليون تومان بپردازيد و اين در توان ما نيست و ترجيح مي دهيم حضور نداشته باشيم./مح
برچسب ها: تنیس ، دانشگاه ، مخالفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار