سرپرست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در مراسم تجلیل از قهرمانان بدنسازی و بادی کلاسیک آسیا گفت: در آسیا اقتدارمان را به جهانیان اثبات کردیم.

محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت : تیم ملی کشورمان در رقابت های گوآنگژو توانست بهترین نتیجه را نسبت به سال های گذشته به دست بیاورد و با اختلاف 68 امتیاز نسبت به تیم هایی نظیر کره ، امارات و هند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
وی ادامه داد: این اختلاف امتیاز در تاریخ ورزش بدنسازی و پرورش اندام بی سابقه بود به طوریکه امتیازات تیم های کره جنوبی،امارات و هند روی هم رفته نتوانتسند حتی به امتیاز ایران برسند.
وی افزود: این اختلاف امتیاز باعث شد تا ما صاحب یک فرصت شویم و از طرفی نیز یک تهدید جدی محسوب می شود، اکنون ما می توانیم با استفاده از این فرصت زنگ خطری جدی برای حریفان در رقابت های جهانی باشیم .
آشتیانی عنوان کرد: ملی پوشان کشورمان با این اختلاف امتیاز و کسب عنوان قهرمانی اقتدار ایران را در رقابت های آسیایی نه تنها در قاره کهن بلکه در سراسر جهان به اثبات رساندند و ما تا سالیان دراز باید از این عنوان خود دفاع کنیم.
سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اضافه کرد: ما اکنون تنها 25 روز تا رقابت های جام جهانی بدنسازی و بادی کلاسیک فرصت داریم و در این مدت امیدوارم حمایت های لازم از این فدراسیون ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتیجه در شان میهن اسلامی کسب کنیم./با 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار