رئيس کميسيون اصل 90 مجلس گفت: نامه شکايت چند تن از نمايندگان در مورد گزارش هئيت رئيسه در خصوص نحوه اعلام وصول سوال از رئيس جمهور ارائه شده و مهلت پاسخگويي تا امروز (30 آبان) است.

محمد علي پور مختار نماينده کبودر آهنگ،‌ بهار و لالجين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع نامه شکايت تعدادي از نمايندگان در جهت پاسخ از سوي هيئت رئيسه درباره اعلام وصول طرح سوال از رئيس جمهور است که  بدليل خواست نمايندگان و تسريع در امور رسيدگي، درخواست جواب در مهلت يک هفته را کرده‌ايم.

وي با اشاره به اينكه  اين شکایت را به  هیئت رئیسه ارسال کردیم، افزود: طبق قانون، مراجع مربوط يک ماه فرصت پاسخگويي دارند ولي اميدواريم که طبق درخواست در مهلت تعيين شده جواب بدهند تا ما هم فرصت رسيدگي کافي را داشته باشيم.

وي تصريح کرد: چنانچه هيئت رئيسه پاسخ خود را تا سه شنبه به کميسيون ارائه کند، کميسيون راي خود را در اين باره تا هفته آينده صادر خواهد کرد.

پور مختار خاطر نشان کرد: هیئت رئیسه موظف است امروز  پاسخ خود را به کمیسیون اصل نود ارسال کند اما آنان از ما مهلت یک‌ماهه می‌خواستند که طبق قانون نیز این اختیار را دارند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار