با تلاش پلیس شهرستان ملارد روز گذشته باند هفت نفره سارقان زورگیر دستگیر و روانه زندان شدند.


 سرهنگ صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی کلانتری 15 طلائیه شهرستان ملارد پس از کسب اخبار واطلاعات از منابع موثق ودریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه چند سابق زورگیر اقدام به تشکیل باند سرقت های خشن کرده و فعالیت های گسترده ای در این رابطه دارند موضوع را جهت رسیدگی  در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود:  با توجه به حساسیت موضوع،  مامورا با تشکیل اکیپ های مجرب به مدت یک هفته، به طور شبانه روزی اعضای این باند را که هفت دختر وپسر بودند شناسایی و آنها را زیر نظر گرفته پس از اطمینان ازفعالیت مجرمانه این افراد نامبردگان  پس از کسب مجوز قضایی درمخفیگاه  خود در منطقه  مارلیک شهرستان ملارد دستگیر شدند.
 اعضای این باند که مصطفی، مجید، مجتبی، محمد، پرویز، شقایق و مرجان نام داشتند پس از انتقال  به مقر انتظامی بلافاصله  تحت بازجویی قرار گرفته و به شش فقره زورگیری با سلاح سرد اعتراف کردند.
 سرهنگ صفری اذعان داشت:  این افراد که سه نفر آنها با یکدیگر نسبت فامیلی دارند از یک ماه قبل فعالیت مجرمانه خود را آغاز و هر کدام از سارقان دارای بیش از  سه مورد سوء سابقه  از قبیل سرقت های مقرون به آزاد حمل و نگهداری مواد مخدر  وغیره هستند
 افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند./ل
برچسب ها: زورگیر ، هفت ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار