کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال ساحلی حاضر در لیگ برتر اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مسابقه فوتبال ساحلی بین تیمهای قوی سپید انزلی و ملوان بندرگز از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در تاریخ 19/8/91 برگزار شد که تماشاگران تیم قوی سپید انزلی چندبار در حین تشویق به بازیکنان تیم ملوان بندرگز فحاشی کردند.

 کمیته انضباطی با تذکر به تیم قوی سپید انزلی اعلام می کند که در صورت تکرار، جرائم و محرومیت برای این در نظر گرفته خواهد شد .

دیدار تیم های فائزکاران فرح آباد و لسمان مروارید خزر در مورخ 19/8/91 از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد که علیرضا هوشیار سرمربی تیم فائزکاران در دقیقه 10 نیمه دوم مسابقه دستورخروج تیم خود را از زمین مسابقه صادر و مسابقه بدلیل خروج این تیم به مدت دو دقیقه متوقف شد و مجید دائمی مسئول تدارکات تیم لسمان مروارید خزر در زمان سوم مسابقه به علت اعتراض به قضاوت از زمین اخراج شده است. بر همین اساس علیرضا هوشیار سرمربی تیم فائزکاران را به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال و یک جلسه محرومیت از همراهی با تیم خود محکوم و به مجید دائمی تذکر داده است که در صورت تکرار انجام تخلفات جرائم سنگین برای وی در نظر گرفته خواهد شد .

همچنین دیدار تیمهای لسمان مروارید - هوسم رودسر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی مورخ 14/8/91 برگزار شد که حامد قربانپور- دروازه بان تیم هوسم رودسر به علت توهین و فحاشی به تماشاگران از بازی اخراج و جو بازی رامتشنج کرد و با وساطت نیروی انتظامی زمین بازی را ترک کرد.همچنین احسان حسین نژاد بازیکن تیم لسمان به علت توهین و فحاشی به داور مسابقه از زمین اخراج شده بر همین اساس کمیته انضباطی حامد قربانپور بازیکن تیم هوسم رودسر را به پرداخت یک میلیون ریال و یک جلسه محرومیت ازهمراهی با تیم خود محکوم و احسان حسین نژاد بازیکن لسمان خزر نیز به پرداخت یک میلیون ریال و محرومیت یک جلسه از همراهی تیم خود محکوم کرد.

دیدار تیم های ویژن هرمزگان - شهرداری تیران از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی مورخ 14/8/91  برگزار شد که در پایان بازی امیرحسین اکبری -بازیکن شماره 2 شهرداری تیران اصفهان به علت فحاشی به داور بازی از زمین مسابقه اخراج شده است طبق رای کمیته انضباطی و ی به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال و یک جلسه محرومیت از همراهی با تیم خود محکوم شد ./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار