مدافع تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: ملوان پتانسيل اين را دارد كه بهتر از ذوب آهن در آسيا باشد.

سيد محمد حسيني مدافع جديد تيم فوتبال ملوان انزلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به احتمال فراوان اولين بازي خود را براي ملوان در مقابل پرسپوليس تهران در رقابت هاي جام حذفي انجام دهم در حدود 2 ماه است كه با ملوان تمرين مي كنم، نيم فصل اول را از دست دادم و اين دوري از فوتبال براي من سخت است و از نظر روحي و رواني كمي سخت بود.

وي ادامه داد: ولي براي بازگشت به ميادين لحظه شماري مي كنم و از انگيزه بالايي براي بازي كردن برخوردارم.

حسيني در مورد حضور در ملوان تصريح كرد: حضورم در تيم فوتبال ملوان فقط كمك به اين تيم است سعي دارم يك باري را از دوش اين تيم بردارم.

بازي كردن در انزلي براي من لذت بخش است چون ملوان تماشاگران و هواداران پرشور و با تعصبي دارد كه در ايران زبان زد است. مزيت ملوان همين تماشاگران است كه براي برتري تيم شان افكار مثبت دارند و چيزي به تيم ملوان ضربه نمي زند.

وي ادامه داد: زماني كه در ابومسلم خراسان بازي مي كردم، ابومسلم يكي از قطب هاي فوتبال ايران بود. در يك بازي 50 هزار نفر به ورزشگاه مي آمدند ولي چند درصد كم آنها دنبال ضربه خوردن تيم بودند، ولي در ملوان همه به اتفاق براي تيم شان در ورزشگاه سنگ تمام مي گذارند.

حسيني در مورد مطرح شدن تيم ملوان در آسيا گفت: زماني كه به تيم ذوب آهن آمدم اين تيم مدارج ترقي را طي كرد و به بالاترين سطح فوتبال آسيا در رده باشگاهي رسيد اميدوارم قدمم براي ملوان خير باشد چون اين تيم پتانسيل اين را دارد كه به آسيا برود.

وي ادامه داد: ملوان پتانسيل زيادي دارد كه بهتر از ذوب آهن باشد چون فردي مثل حسين هدايتي از ملوان حمايت مالي مي كند و مدير خوبي مثل صادق درودگر دارد و تماشاگران از ملوان حمايت مي كند.

حسيني در مورد بازي جام حذفي با پرسپوليس تاكيد كرد: پيروزي در مقابل پرسپوليس در اولين گام جام حذفي، نصف راه است چون نفرات به خود باوري قهرماني مي رسند و بازي هاي بعدي در انزلي و ساير ديدارها خيلي راحت تر از پرسپوليس خواهد بود و اين پيروزي در اولين ديدار راه را براي قهرماني باز مي كند.

وي در پايان گفت: اميدوارم براي ملوان بهترين ها در ايران اتفاق بيافتد چون اين تيم استحقاق رسيدن به بالاترين رتبه هاي فوتبال آسيايي را در رده باشگاهي دارد و هميشه جزء مدعيان ايران وآسيا باشد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار