بشیر به بیمارستانی در نزدیکی مسجد منتقل شده و پزشکان به سرعت جای 12 ضربه چاقو در سر و پاهای وی را بخیه زده و او را از مرگ نجات می دهند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حمله به مسلمانان در آمریکا و تبلیغ بر علیه آنها تبدیل به مسئله ای روزمره شده است. در جدید ترین این موارد یک مرد مسلمان 57 ساله در شهر نیویورک مورد با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت.

احمد بشیر مرد 57 ساله مسلمان اهل شهر نیویورک آمریکا صبح روز یکشنبه در حال رفتن به مسجد "الصالحین" در شهر نیویورک بود که از پشت سر توسط یک مرد نژاد پرست مورد حمله قرار گرفت. در جریان حمله، این مرد مسلمان با 12 ضربه چاقو مجروح می شود.



یکی از شاهدان می گوید: ضارب در حالی که از پشت احمد را گرفته بود به وی چندین ضربه چاقو را وارد کرد و سپس او را به روی زمین انداخته و گفت: "هی مسلمان، من تو را می کشم". در این حین مرد مسلمان موفق می شود که از دست ضارب گریخته و از باقی نمازگزاران کمک بخواهد.

وی سپس به بیمارستانی در نزدیکی مسجد منتقل شده و پزشکان به سرعت جای 12 ضربه چاقو در سر و پاهای وی را بخیه زده و او را از مرگ نجات می دهند.

پلیس اعلام کرده در حال پیدا کردن مرد ضارب است که توسط شاهدین به عنوان فردی با بیش از 40 سال سن معرفی شده است اما مسلمانان نسبت به محاکمه عادلانه و بازدارنده این فرد ابراز تردید می کنند.

" مونر آواد " مسئول مرکز روابط اسلام و آمریکا با محکوم کردن این حرکت از پلیس محلی و فدرال آمریکا درخواست کرده است که برای توقف این روند کاری صورت دهند.



نظر سنجی اخیر موسسه مشهور گالوپ نشان می دهد که نزدیک به 43 درصد آمریکایی ها اعتراف کردند که تا حدودی نسبت به مسلمانان در کشور خود ناراحتی و نگرانی دارند. بسیاری از کارشناسان این مسئله را ناشی از ایجاد جو اسلام هراسی توسط رسانه های آمریکایی در سالهای پس از واقعه 11 سپتامبر می دانند.

در عین حال و با وجود بروز این حادثه و مجروحیت این مرد مسلمان وی، او اعلام کرده است که برنامه وی برای خواندن نماز صبح به صورت جماعت تغییر نخواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار