فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان،گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مصمم اند اراده ملت ایران را بشکنند و فکر می کنند با ایجاد مشکلات اقتصادی می توانند مشکلات اجتماعی و امنیتی و بی ثباتی در کشور ما ایجاد کنند که مطمئنا با مقاومت ملت بسیجی ایران در این عرصه هم شکست می خورند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سردار محمد نظر عظیمی با بیان نقش بسیج در این میان گفت: یک روز نیاز بود اسلحه به دست بگیریم و از کشور دفاع کنیم و امروز نیاز است همچون دوران دفاع مقدس با تمام توان وارد عرصه شده و به رفع مشکلات موجود بپردازیم.

عظیمی همچنین با مقایسه شرایط کنونی کشور با ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: طی این سالها حوادث بسیاری در کشور ما رخ داده که هر کدام به تنهایی می توانست سرنوشت کشور را تغییر دهد، اما با ایستادگی ملت و روحیه بسیجی توانستیم از همه این عرصه ها به سلامت بگذریم و اکنون به کشوری قدرتمند تبدیل شویم.

وی گفت: باید قدر انقلاب را بدانیم و پیشرفت های عظیمی در کشور در طی این سال ها حاصل شده است برای نسل جوان نیزبازگو کنیم.

عظیمی در ادامه با توجه به الگو بودن انقلاب ایران برای رزمندگان فلسطینی گفت: امروز شاهدیم رزمندگان فلسطینی با شجاعت مقابل اسرائیلی ها می ایستند و ابهت اسرائیل را می شکنند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: این باعث افتخار ماست که رزمندگان فلسطینی موشکهای ساخت ایران را روی سر اسرائیلی ها می ریزند.

برچسب ها: کرمانشاه ، فرمانده ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.