استاندار اردبیل گفت: جاده اردبیل - سرچم باید به جاده‌ای با ایمنی بیشتر و دو بانده رفت و برگشت ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در جلسه بررسی وضعیت راه‌های استان اردبیل افزود: ارتباطات استانی به صورت راه زمینی از طریق جاده اردبیل - سرچم مهیا شده است و باید در بحث ایمن‌سازی این جاده بیشتر کار شود.

وی یکی از پیشرفت‌های استان را راه‌ها و ارتباطات استانی به صورت زمینی، ریلی، هوایی دانست و گفت: با توجه به دو مشخصه اصلی استان چون کشاورزی و گردشگری باید در بحث حمل و نقل هوایی تعداد پروازهای کنسل شده در فصل سرما را به حداقل برسانیم.

نیکزاد با اشاره به کمتر شدن پروازهای هوایی در فصل سرما به استان اردبیل خاطر نشان کرد: هم اکنون مطالعات و بررسی‌های لازم برای انتقال فرودگاه به جاده مغان در دست انجام است.

استاندار اردبیل راه‌ها و مسیرهای ارتباطی بین شهری و بین روستایی را در رونق استان از نظر کشاورزی و به ویژه گردشگری بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و افزود: هم اکنون 22 طرح راه و شهرسازی در استان شامل 10 طرح در شهرستان اردبیل و 12 طرح روستایی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه شهرستان خلخال دارای هشت طرح راه اصلی و 36 طرح با ماهیت روستایی دارد گفت: شهرستان مشگین‌شهر نیز دارای 10 طرح راه اصلی و 39 طرح با ماهیت روستایی است/ع.

برچسب ها: اردبیل ، جاده ، سرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.