فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: عزم جدی پلیس در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ از ابتدای آبان ماه تا کنون حذف یک شرور مسلح، انهدام دو باند مافیایی و کشف 2 هزار و 830 کیلو گرم انواع مواد مخدر را به دنبال داشت.





 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار حسین چناریان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان کرمان از ابتدای ماه جاری تا کنون بالغ بر 2 هزار و 830 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مواد شامل بیش از 271 کیلوگرم تریاک، 350 کیلوگرم هروئین، 190 کیلوگرم مرفین و مابقی شامل حشیش و سایر مواد مخدر است که طی چندین عملیات در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات‌ها دو باند مافیایی و بزرگ مواد مخدر منهدم و یک شرور مسلح نیز به هلاکت رسید و تعدادی خودرو متعلق به سوداگران مرگ توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی کرمان بیشترین کشفیات مواد مخدر پلیس استان کرمان در مورد مرفین و هرویین طی این مدت مربوط به پلیس شهرستان بم با کشف 241 کیلوگرم هروئین و پلیس شهربابک با کشف 146 کیلوگرم مرفین است.

چناریان عنوان کرد: استان کرمان استانی ناامن برای سوداگران مرگ است و مبارزه بی‌امان با مافیای مواد مخدر و قاچاقچیان در سرلوحه کار ناجا است و در این راه شهدای عزیزی از پلیس کرمان جانشان را تقدیم امنیت و آرامش مردم کردند و ما نیز در این راه با عزم جدی گام بر می‌داریم./ج1

برچسب ها: کرمان ، فرمانده ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.