همايش امر به معروف و نهي از منکر به همت سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در حسينيه پادگان ولي‌عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محسن کاظميني فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، در همايش امر به معروف و نهي از منکر، طي سخناني ضمن تبريک هفته بسيج و تسليت فرا رسيدن ماه محرم، با طرح اين سؤال که چرا بعد از 33 سال از انقلاب اسلامي هنوز سبک زندگي غربي در ايران پياده مي‌شود، اظهار داشت: بايد مشکلات جامعه شناسايي شده و با حل آن‌ها قدم بلندي در راستاي اهداف انقلاب اسلامي برداشته شود.

وي افزود: مقام معظم رهبري در سفر اخير خودشان به خراسان شمالي، آسيب‌هاي جامعه را به شکل جدي مطرح کردند و اميدواريم مسئولين با توجه به فريضه امر به معروف و نهي از منکر و بدون هيچ ملاحظه‌اي، فرامين حضرت آقا را اجرا کنند.

* لزوم فداکاري براي اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منکر

در ادامه اين مراسم، حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي نماينده ولي فقيه در سپاه تهران بزرگ، با بيان اينکه امر به معروف و نهي از منکر از مجموعه تعاليم اسلامي است، اظهار داشت: اعتقادات، اخلاقيات و احکام، جزو پنج اصل از اصول اسلامي است که بايد به نحو صحيح و دقيق آن را بررسي و عمل کنيم.

وي با انتقاد از اينکه هنوز امر به معروف و نهي از منکر به شکل شايسته و بايسته جايگاه خود را در ايران پيدا نکرده است، گفت: بايد در اين راه يک عزم عمومي براي همگان به وجود بيايد تا خروجي و بازدهي دلخواه را به دست آوريم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: بايد در اين فريضه الهي جان‌ها فدا شود؛ حتي اگر جاني هم فدا شود کار بزرگي نکرده‌ايم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: انقلاب ، اسلامی ، کاظمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار