فرمانده نیروی انتظامی گفت : وظیفه نیروی انتظامی امتداد خط کربلاست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر ديروز در مراسم دانش‌آموختگی درجه‌داران چهار مرکز آموزش تخصصی نیروی انتظامی کشور که در مرکز علمی تخصصی جواد‌الائمه (ع) ناجا در مشهد مقدس برگزار شدگفت:باید همگان معرفت و شناخت خود را نسبت به امام حسین (ع)‌ و فلسفه مقابله ایشان با یزیدان را افزایش دهیم. همانطور که حضرت امام حسین (ع) اعلام می‌کند نه برای خوش‌گذارنی و نه برای دنیاطلبی قیام کرده است بلکه برای اصلاح انحراف ایجاد شده در امت جدش قیام کرده و هدف خود را امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های اخیر دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی در حمله ناجوانمردانه به غزه گفت:‌ مبارزه امام حسین (ع) با انحراف در دین، ظلم و با کسانی که بر جای رسول خدا تکیه زده و جنایت می‌کردند، بود. امروز نیز اگر درست نگاه کنید متوجه خواهید شد که همان حادثه در غزه دیده می‌شود و زنان و کودکان بیگناه قربانی قدرت‌طلبی اشغالگران شدند و به آنها در تداوم سیاست‌های خصمانه و ناجونمردانه خود رحم نمی‌کنند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه اساس دنیای امروز حاکمیت و زور است، ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی باید همواره چابک، آماده، شجاع، پاک و دارای فهم و درک اجتماعی صحیح و همچنین متعهد به اصول و مبانی دینی باشند چراکه در غیر اینصورت در مسیر جهاد فی‌سبیل‌الله دچار لغزش می‌شوند.

فرمانده ناجا در مشهد با تأکید بر اینکه باید حتی با مجرمان و تبهکاران در حدود عدالت و فرامین الهی برخورد کرد، متذکر شد: نیروی انتظامی با مجرمان و تبهکاران دشمنی ندارد بنابراین در پی اجرای حکم الهی و اصلاح در زمین و ایجاد امنیت و آرامش در فضای مبتنی بر عدالت و به دور از ظلم و ستم و بی‌قانونی هستیم.

وی در خاتمه با تأکید بر این مطلب که نیروی انتظامی باید برای مقابله با دشمنان و مجرمان به فناوری‌های روز جهان مسلط باشد، گفت: متأسفانه با وجود اینکه همین ابزار نیز در دست مجرمان و تبهکاران است لذا باید برای ایجاد امنیت پایدار به سلاح دانش، مهارت و علوم روز مسلط شد./س


برچسب ها: ادامه ، خط ، کربلا ، وظیفه ، نیروی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.