يک کارشناس سياست خارجي گفت: بهترين راه خروج سوريه از بحران، استفاده از راهکار گفتگوهاي سازنده بوده، چراکه راه حل سياسي تنها گزينه مناسب براي پايان به خشونت‌ها در اين کشور است.

حسين کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پايان اجلاس گفتگوي ملي سوريه که در کشورمان برگزار شد، گفت: برگزاري اين اجلاس در جمهوري اسلامي ايران نشان داد اکثر کشورهاي منطقه با راهکار کشورمان براي ايجاد آرامش و ثبات در سوريه موافق هستند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه  بهترين راه حل بحران سوريه مذاکره سياسي است،افزود: ترور و خشونت مانعي در جهت رسيدن به گفتگوهاي سازنده بوده، لذا مخالفين دولت بهتر است با پايان دادن به خونريزي‌ها سلاح را زمين گذاشته و به ميز مذاکره بازگردند.

کنعاني مقدم با اشاره به اقدامات تروريستي رژيم جعلي صهيونيستي تصريح کرد: در نشست گفتگوي ملي سوريه موضوع فلسطين و غزه مورد بررسي قرار گرفت و اعضاي نشست نيز خواهان پايان يافتن هر سريعتر تهاجمات رژيم صهيونيستي به غزه شدند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: بهترين راه براي خروج سوريه از بحران، استفاده از راهکار گفتگوهاي سازنده بوده، چراکه راه حل سياسي تنها گزينه مناسب براي پايان به خشونت‌ها در اين کشور است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، ایران ، گفتگو ، خشونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار