معاون ستاد امر به معروف خراسان رضوی گفت : امر به معروف ونهی از منکر نشاندهنده حیات جوامع است و ایران اسلامی با انتشار پیام عاشورای حسینی درفضای بین المللی دارویی برای درمان بشریت عصرحاضر یافته است .

سردار علی مولوی درگفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ، با بیان این مطلب افزود : انقلاب اسلامی ایران که با الگو پذیری ازقیام کربلا شکل گرفته امروز اسوه والگوی آزادیخواهان مسلمان درسراسردنیا شده است که البته برقراری عدالت ومبارزه با ظلم بهترین ارمغان برای مظلومان جهان است .

وی ضمن ابراز خرسندی از ترویج فرهنگ معنوی ائمه و بویژه کربلای حسین در سراسر جهان خاطرنشان کرد : با عنایت خاصه حضرت حق به موازات مطرح شدن نام ایران اسلامی دربین مردم آزاد اندیش جهان موج اسلام خواهی وشناخت اهل بیت (ع) نیز در بین مردم کشورهای غربی رو به رشد است بطوریکه درسالهای اخیرکتابهای متعددی درشان فضایل امام حسین (ع) توسط محققان خارجی نوشته شده است .

سردار مولوی درادامه گفت : باید سعی کنیم با معرفت و شناخت بهتری درمجالس عزاداری شرکت و دریافت خوبی از مهمترین پیام عاشورا که همان احیاء امر به معروف ونهی از منکر است پیدا کندبطوریکه ابتدا منکرات رفتاری خودرااصلاح و سپس این مهم رادرسطح جامعه اجرایی نمایند.

معاون ستاد امر به معروف خراسان رضوی بابیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی ازمنکرزمانی قادراست در جامعه موفق عمل کندکه از پشتوانه حاکمیتی قوی برخوردار باشد اظهارداشت : ستاد امربه معروف ونهی از منکر خراسان رضوی هنوزدرنقطه آغازرسالت عظیم خود قراردارد وامیدواریم به کمک قوه قضائیه ، نیروی انتظامی وارگانهای ذیصلاح بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر درابعاد مختلف درجامعه اجرایی کنیم./س

برچسب ها: نجات ، بشریت ، پیام ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.