سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج سبزوار گفت: رافائل كاسترو هم اكنون در اسپانيا حضور دارد و قرار است طي چند روز آينده به كشورمان بازگردد.

قاسم شعبان پور در گفتو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با رافائل كاسترو مربي خارجي تيم قرارداد مقطعي داشتيم كه تمام شد و هم اكنون وي در اسپانيا حضور دارد و قرار شده است كه طي يكي دو هفته آينده به كشورمان بازگردد و قرارداد خود را ثبت کند.

وي تصريح كرد: تيم اين مربي اسپانيايي را براي جام باشگاههاي آسيا آورد و وي عملكرد خوبي در اين رقابتها از خود ارائه كرد و بازيكنان تيم راضي هستند.

شعبان پور در ادامه گفت: اما در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا با يك باخت مقابل النور عربستان پنجم شديم كه اگر مي توانستيم مقابل اين تيم به برتري دست يابيم به طور حتم در پايان مسابقات جز تيم هاي برتري بوديم كه متاسفانه بازيكنان در اين ديدار هماهنگي كمتري داشتند و مهمتر از اينكه فشار زيادي در اين مسابقه بر روي نفرات تيم كشورمان بود.

وي عنوان كرد: ثامن در مجموع انجام 7 ديدار 3 بازي را برد 3 ديدار را تساوي كرد و يك مسابقه را باخت.

شعبان پور گفت: در اين رقابتها نماينده كشورمان در گروه خود دو بار تيم المطهر عربستان قهرمان فصل گذشته اين مسابقات را برد و نشان داد كه بازيكنان ايراني از توانايي خوبي برخوردارند و مقابل تيم هاي قدر كم نمي آورند و اگر كمي بدشانس نبوديم عنوان خوبي در اين رقابتها كسب مي كرديم.

وي اضافه كرد: به هر حال در اولين حضور بازيكنان عملكرد خوبي ارائه كردند و نخستين تجربه ما بود و اميدواريم در بازي هاي بعدي موفق تر از اين سري عمل كنيم.

شعبان پور در خصوص همكاري رافائل با فدراسيون گفت: صحبتهايي در اين زمينه با وي شده است و رافائل از اين موضوع استقبال كرده است و منتظر هستيم تا از اسپانيا برگردد و در خدمت ثامن و تيم ملي باشد.

وي در خصوص اينكه حضور يك مربي در دو مكان براي تمرين به تيم ضربه نمي زند افزود: به نظر من اين حضور در باشگاه و تيم ملي به تيم ها ضربه نمي زند چرا كه اردوهاي ملي پوشان مقطعي است و به صورت مداوم برگزار نمي شود در نتيجه وي مي‌تواند به ثامن نيز كمك كند.

شعبان پور گفت: در گذشته نيز چنين اتفاقي افتاده است و مربي تيم هندبال سپاهان همزمان مربي تيم ملي نيز بوده است و با توجه به اينكه فدراسيون از منابع مالي محدودي برخوردار است استفاده از رافائل در تيم ملي مي تواند مثمرثمر واقع شود.

وي درباره حضور دوباره در مسابقات ليگ برتر گفت: بازيهاي معوقه خود را از چهارشنبه هفته آينده آغاز خواهيم كرد و در اولين ديدار به مصاف ثامن مشهد خواهيم رفت تيمي كه تاكنون عملكرد خوبي در ليگ داشته است و از مربي باتجربه وكارآمدي چون حبيبي سود مي‌برد.

شعبان پور عنوان كرد: ما براي برد مقابل اين حريف قرا رخواهيم گرفت و امتيازات لازم را مي‌خواهيم و به خاطر حضور در جام باشگاهها آسيا چند ديدار عقب مانده داريم كه اميدواريم اين بازيها را ببريم.

وي گفت: هم اكنون ما با 6 امتياز و چند مسابقه عقب افتاده در رده ششم هستيم مطمئنا هستم با عملكرد بهتر بازيكنان در ادامه رقابتهاي ليگ برتر تمام امتيازات را از آن خود خواهيم كرد و هدف ما در اين مسابقات قهرماني است.

شعبان پور تاكيد كرد: در مسابقات ليگ برتر سال 91 مدعيان اصلي قهرماني تيم ما و سپاهان به همراه ثامن مشهد هستند و البته تيم هاي درگير نيز ديدارهاي خوبي در اين رقابتها ارائه مي‌دهند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه برخي تيم هاي ليگ برتر از مشكلات دروني رنج مي برند در مسابقات تاثير مي گذارند و براي همين سطح ليگ سال جاري پائين است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار