حجت الاسلام پناهیان در دانشگاه تهران:

هدف صهيونيست‌ القاي سبک زندگي به ملت‌ها است

حجت‌الاسلام پناهيان با اشاره به اينکه دموکراسی در دنیا تحت اداره صهیونیست‌ها است، گفت: باید مراقب آنچه که از سوي صهيونيست‌ها بر سبک زندگي ما القا مي‌شود باشيم؛ چرا که دین اسلام برای تک‌تک مسائل جزئی حرف دارد و نیازی نیست که به دنبال فرهنگ و آداب آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام پناهیان ظهر امروز در جمع هيئت‌هاي عزاداري دانشجويي در دانشگاه تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در علم روانشناسی متوجه مسئله‌ای شدند و آن این بود که رفتار انسان‌ها تحت تأثیر افکارشان است و در واقع اين افکار هستند که رفتار را باز تولید می‌کنند و در اینجاست که سبک رفتار اهمیت بسزایی پیدا می کند.

وی در ادامه افزود: امروزه مردم متوجه شدند که باید برای سبک زندگی خود برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل آورند و در این میان طراحان نظام‌های مختلف حقوقی، اجتماعی و اقتصادی در سطح جهانی در حال طراحی مسائلی هستند که در پی آن مردم را به رفتارهای خاص عادت دهند و اینجاست که انسان‌ها را به برده‌های قدرت تبدیل می کنند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اينکه دموکراسی در دنیا تحت حمایت و اداره صهیونیست‌ها است، تصريح کرد: باید مراقب آنچه که از سوي صهيونيست‌ها بر سبک زندگي ما القا مي‌شود باشيم. چرا که دین اسلام برای تک‌تک مسائل جزئی حرف دارد و نیازی نیست که به دنبال فرهنگ و آداب آنها باشیم.

وی با بيان اينکه نبايد برای اصلاح جامعه صرفا تعداد قوانین را زياد کنيم، اظهارداشت: زياد کردن قوانين هيچ تاثيري در اصلاح امور جامعه ندارد و مانع رشد انسان به حساب می‌آید.

وي با تاکيد بر اينکه غربی‌ها به دنبال یک هدف در اجرای سبک زندگی در میان ملت‌ها هستند، خاطرنشان کرد: آنها مي‌خواهند غیرت دینی را در ميان مسلمانان از بین ببرند. این درحالی است که اسلام مقوله حرام و حلال را به ما آموزش می‌دهد.

حجت الاسلام پناهیان در پایان ضمن محکومیت کشتار صهیونیست‌ها در غزه خاطرنشان کرد: کشتار کودکان برای آنها هیچ اهمیتی ندارد و مشکلی با آدم کشی ندارند و با توجه به ارتباط تنگاتنگی که میان آنها با هالیوود درآمریکا برقرار است می‌توان فهمید که آنها به دنبال اینند که از طریق هالیوود سبک زندگی خاصی را طراحی کنند و این درحالی است که مسائلی که در فیلم های خود مطرح می‌کنند در جامعه خود به هیچ عنوان عملیاتی نمی‌کنند بعنوان مثال در اتوبوس‌های دانشگاهی‌شان شاهد جداسازی دختران و پسران دانشجویشان هستیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: چگونگی ، پایه ، اساس ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار