دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: اگر اصلاحات به معنای به سامان دادن امور بر اساس مبانی دینی در چارچوب حکومت اسلامی و مبتنی بر تک تک قوانین قانون اساسی باشد، مشکلی ندارد اما زمانی که اصلاح‌طلبان توضیحی از واژه‌ها و عبارات و اصطلاحات خود نمی‌دهند، نمی‌توان بدون تفکر و تعقل آن را پذیرفت.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنشی به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی مبنی بر جاهلانه دانستن رفتار تندروهایی که مخالف ایجاد طرح دولت وحدت ملی هستند، اظهار داشت: در این زمینه برخی اصولگرایان طرح دولت وحدت ملی را در راستای فتنه 88 تفسیر کردند اما از طرفی برخی از اصولگرایان بودند که تنها به این طرح انتقاد داشتند چرا که همچنان مفهوم دقیقی از طرح دولت وحدت ملی ارائه نشده است.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در ادامه با بیان این مطلب که آیت الله هاشمی شخص باتجربه ای است اما مطرح کردن چنین صحبت هایی دور از انتظار بود گفت: شخصی که چنین اظهار نظرهایی می کند مسلما منتظر بازخورد سخنان خود نیز هست و احتمالا با واکنش های تندی روبرو شود.

وی بر همین اساس تصریح کرد: اصولگرایان با طرح دولت وحدت ملی مخالفند چرا که با ذکر تنها 3 کلمه از سوی کسانی که این طرح را مطرح می کنند نمی تواند اظهار نظر کرد و حتی خود من هم نمی توانم به طور مشخصی بگویم این طرح صحیح است یا خیر.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه مشکل از طرح نیست بلکه از شیوه بیان آن است، بیان داشت: نوع بیان مطرح کنندگان این طرح به گونه ای است که برداشت های متفاوتی از این قضیه صورت می گیرد.

وی به عدم وجود تعریف مشخص از واژه اصلاحات پرداخت و گفت: ابهامی که در طرح دولت وحدت ملی وجود دارد، مثل ابهامی است که در توضیح واژه اصلاحات شاهد آن هستیم.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در پایان بر همین اساس خاطرنشان کرد: اگر اصلاحات به معنای به سامان دادن امور بر اساس مبانی دینی در چارچوب حکومت اسلامی و مبتنی بر تک تک قوانین قانون اساسی باشد، مشکلی ندارد اما زمانی که توضیحی از واژه ها و عبارات و اصطلاحات خود نمی دهند، نمی توان بدون تفکر و تعقل آن را پذیرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار