روز گذشته در محورهاي مختلف استان کردستان 7فقره تصادف به وقوع پيوست که در اثر اين تصادفات 5 نفر کشته و 20نفر ديگر زخمي و روانه بيمارستان شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس:
*شهرستان سنندج

تصادف فوتي : برابرگزارش پاسگاه نران در پي اعلام مرکز110 مبني بريک فقره تصادف جرحي منجر به فوت در محورجاده روستاي سواريان عوامل آن يگان در محل حاضر و مشاهده كردند يک دستگاه خودرو پژو 504 سفيد رنگ با يک دستگاه خودرو ميني بوس برخورد راننده خودرو پژو در دم فوت نموده و راننده و 9 نفر سرنشين دو خودرو مصدوم که جهت مداوا توسط عوامل115به بيمارستان بعثت منتقل شدند. 
*شهرستان کامياران 
تصادف فوتي : برابر گزارش پاسگاه فقيه سليمان در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف فوتي واقع در محور کامياران ـ سنندج عوامل آن يگان در محل حاضر و مشاهده نمودند يک دستگاه خودرو وانت پيكان با يک دستگاه كاميون هيوندا برخورد که در اثر اين تصادف سرنشين خودرو وانت در اثر شدت جراحات در بيمارستان فوت نموده و دو نفر ديگر سرنشينان پيكان وانت مصدوم شدند. 
تصادف جرحي : برابر گزارش کلان پليسي 1 تري 11 در پي اعلام مرکز فوريت هاي 10 يک فقره تصادف واقع در کامياران جاده روستاي يغواسي ما بين يک دستگاه خودرو پيکان سفيد رنگ با يک دستگاه پژو آردي سفيد رنگ حادث شد که در اثر اين تصادف راننده و سرنشين خودروي پيکان از نواحي مختلف بدن مصدوم و قبل از رسيدن مامورين توسط خودروي هاي عبوري به بيمارستان انتقال داده شدند. 
*شهرستان قروه 
تصادف جرحي : برابرگزارش پاسگاه گنجي در پي اعلام خودروهاي عبوري مبني بريک فقره تصادف جرحي محور قروه- دهگلان سه راهي روستاي کاظم آباد عوامل آن يگان در محل حاضر و مشاهده کردند يک دستگاه خودرو تريلي اسکانيا با يک دستگاه خودرو ال نود تصادف كردند که در اين حادثه راننده ال 90 از مصدوم و قبل از رسيدن مامورين توسط خودروهاي عبوري به بيمارستان انتقال دادند.
 *شهرستان مريوان
واژگوني جرحي : برابر گزارش پاسگاه كاني كن در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك فقره واژگوني واقع در جاده چناره عوامل آن يگان در محل حاضر و مشاهده نمودند يك دستگاه كاميون كشنده واژگون و در اثر آن راننده خودرو مصدوم شده است كه بلافاصله با هماهنگي هاي انجام شده مصدوم به بيمارستان منتقل شد.
*شهرستان دهگلان 
تصادف فوتي : برابرگزارش پاسگاه قروچاي در پي اعلام مرکز 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف فوتي واقع در محور سنندج دهگلان بالاتر از ايستگاه بازرسي به سمت سنندج- بلافاصله عوامل آن يگان در محل حاضر و مشاهده کردند يک دستگاه سواري روا به همراه 2 نفر با يک دستگاه خودرو سواري پرايد سفيد رنگ بر خورد كرده است. 
در اثر اين حادثه دو نفر سرنشين خودرو پرايد فوت و يکي ازسرنشين هاي خودرو روآ پس از انتقال به بيمارستان سنندج فوت مي نمايد. گفتني است قبل از حضور مأمورين مصدومين و افراد فوت شده توسط خودروهاي عبوري به بيمارستان سنندج منتقل شدند. 
 *شهرستان بيجار
تصادف فوتي : برابر گزارش پاسگاه توپ آغاج در محور بيجار به زنجان عوامل آن يگان در محل حاضر و مشاهده کردند يک دستگاه خودرو پژو روآ بايک دستگاه خودرو تريلي کشنده دنگ فنگ که به دليل خرابي در شانه خاکي جاده به صورت بلاصاحب پارک شده بود برخورد كردند که بر اثر اين حادثه راننده خودرو پژو در محل فوت و سه نفر سرنشين آن مجروح و به بيمارستان امام حسين (ع) بيجار انتقال داده شدند./ف
برچسب ها: اخبار ، تصادفات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار