معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از کسب رتبه علمی پژوهشی فصلنامه مدل‏ سازی اقتصادی این دانشگاه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

علی مهدی ‏زاده ‏اشرفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد:  این مهم با تلاش معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، مدیرمسئول، سردبیر و هیئت تحریریه فصل‏ نامه مدل‏ سازی اقتصادی این دانشگاه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: از این فصل ‏نامه علمی پژوهشی تاکنون بیش از 15 شماره منتشر شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ادامه داد: یکی از برنامه‏ های این دانشگاه توسعه کمی و کیفی مجلات علمی تا سطح علمی پژوهشی است.

مهدی ‏زاده‏ اشرفی ادامه داد: هم‏اکنون مجلاتی با موضوعات مدیریت و ریاضیات نیز در مسیر اخذ مجوز و کسب رتبه‏ های علمی هستند.

وی گفت: امیدواریم این بستر به گونه ‏ای فراهم شود که محققان، اساتید و دانشجویان علاقه‏ مند به انتشار و یا بهره ‏برداری علمی از مقالات در سطح کیفی علمی پژوهشی بتوانند به آسانی به آن دست پیدا کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از همه اساتید و همکارانی که در زمینه کسب این موفقیت علمی تلاش کردند، به ویژه از اشخاصی همچون اسماعیل ابونوری مدیرمسئول، مهرگان سردبیر و محمود محود مدیر داخلی این فصل‏ نامه تقدیر کرد.

مهدی ‏زاده ‏اشرفی با بیان اینکه اعتبار هر کار علمی به محتوای آن بستگی دارد، تاکید کرد: فصل‏ نامه مدل ‏سازی اقتصادی از نظر محتوای علمی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و این مدیون تلاش شبانه ‏روزی اعضای هیئت تحریریه و داوران مقالات فصل‏ نامه است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.