امام جمعه موقت تهران گفت: بعد از گذشت 1400 سال هنوز حرکت امام حسين(ع) و واقعه عاشورا در تمامي عرصه‌ها به خصوص در دانشگاه‌ها و ميان اساتيد و دانشجويان الگو و پرچم‌دار جنگ نرم است.

 گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي در سالروز بسيج دانشجويي که در دانشگاه صنعتي اميرکبير برگزار شد با اشاره به نهضت کربلا اظهار داشت: انقلاب‌هاي امروز دنيا محدود به ابعاد خاصي‌اند و هيچ کدام فطري و الهي نيستند ولي انقلاب سيدالشهدا ادامه حرکت الهي پيامبر اکرم (ص) است و به نوعي يک احياي فطري بشري است.

وي افزود: بعد از گذشت 1400 سال هنوز حرکت امام حسين(ع) و واقعه عاشورا در تمامي عرصه‌ها به خصوص در دانشگاه‌ها و ميان اساتيد و دانشجويان الگو و پرچم‌دار جنگ نرم است و در ايفاي رسالت خاص انقلابي و حماسي که در قشر دانشگاهي به چشم مي‌خورد اين حماسه الهي هم‌چنان موج آفريني‌ مي‌کند و فتوحات خود را به آن طرف مرزها کشانده.

حجت‌الاسلام صديقي ادامه داد: حماسه عاشورايي و حسيني در جنگ نرم اساس کاخ‌هاي ستم ، نفاق و کج روي‌ها را تهديد مي‌کند و حتي جسارت آنان به پيامبر اکرم (ص) به طروق مختلف در واقع عکس‌العمل وحشتي است که آن‌ها از بسط و گسترش اسلام از خود نشان مي‌دهند.

امام جمعه موقت تهران در پايان به علل وقوع حماسه عاشورا از سوي امام حسين (ع) اشاره و خاطر نشان کرد: تاسيس حکومت صالح که به عنوان دغدغه آن حضرت مطرح بود و مقابله با فساد، طاغوت، نجات مسلمين ، آزادي و در نهايت آسماني کردن بندگان زميني از علل وقوع حماسه حسيني است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، صدیقی ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار