سرمربي تيم فوتسال اقتدار نوين فردوسي مشهد گفت: با توجه به روند پيروزي هاي تيم هاي فوتسال مشهدی در ليگ دسته يك كشور، روز به روز تماشاچي هاي بيشتري به سالن خواهند آمد و ما برای انجام یک بازی تماشاگر پسند تلاش می کنیم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، احمد نعمتي پس از پيروزي پرگل تيمش مقابل افسون پلاست كاشان از هفته سوم ليگ دسته يك فوتسال كشور كه روز اول آذرماه با نتيجه 5 بر يك در سالن فياض بخش مشهد برگزار شد، گفت: نسبت به هفته گذشته تماشاچي بيشتري براي ديدن بازي به سالن آمده بود.

وي افزود: هواداران براي ديدن بازي زيبا به سالن ها مي آيند و با توجه به بازی خوب تيم هاي فوتسال مشهدی شاهد استقبال بيش از پيش تماشاچيان از مسابقات هستیم.

سرمربي تيم فوتسال اقتدار نوين فردوسي با اشاره به بازي زيباي بازيكنانش در ديدار مقابل افسون پلاست كاشان اظهار داشت: نيمه اول این بازي با نتيجه يك بر صفر به سود تیم ما به پایان رسید و نيمه دوم را با تغيير در تاكتيك بازي با زدن 4 گل ديگر به پایان رساندیم.

نعمتي گفت: فردا شب يك جلسه تمرين خواهيم داشت و تمرينات را بعد از ايام سوگواري ادامه خواهيم داد و خود را براي بازي روز پنجشنبه 9 آذرماه مقابل تیم هومن ماهشهر آماده مي كنيم. /س

برچسب ها: بازی ، تلاش ، تماشاگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.