استاندار اردبیل گفت: 26 طرح بالای 50 میلیون تومان برای ارسال به بانک کشاورزی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد  در نشست مشورتی با اعضای کار گروه کشاورزی اردبیل در بررسی طرح‌های بالای 50 میلیون تومان ارسالی از شهرهای مختلف افزود: پنج طرح از اردبیل، هشت طرح از مشگین‌شهر، چهار طرح از نمین، پنج طرح از شهرستان نیر، دو طرح از سرعین و دو طرح از شهرستان پارس‌آباد که اغلب مربوط به پرورش گاو دو رگه شیری، مرغداری و احداث سردخانه به همراه کشتارگاه دام و طیور بود به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به طرح‌های زیر 50 میلیون تومان مصوب در کار گروه‌های شهرستانی گفت: در این زمینه 338 طرح در فاصله دو هفته گذشته توسط کار گروه‌های شهرستانی مصوب و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

استاندار اردبیل همچنین افزود: در این زمینه از شهرستان نمین 28 طرح مشگین‌شهر 85 طرح، گرمی 64 طرح، سرعین سه طرح، اردبیل 52 طرح، خلخال 23 طرح، بیله‌سوار 24 طرح، پارس‌آباد 25 طرح، کوثر 27 طرح و نیر هفت طرح مصوب شده و به بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات ارسال شده است.

نیکزاد با اشاره به فراوانی طرح‌های متقاضیان و ارسال آن به بانک‌ها گفت: عمده‌ طرح‌های ما احداث باغ، توسعه شیلات، احداث استخر ذخیره آب، توسعه مکانیزاسیون، پرورش زنبور، پرورش مرغ گوشتی و گاو شیری و همچنین توسعه کشت گیاهان دارویی و توسعه و تجهیز مراکز مشاوره‌ای بوده است./س 

برچسب ها: اردبیل ، تصویب ، طرحها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.