هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور به رغم شکست تیم فولاد ماهان سپاهان همچنان با صدر نشینی این تیم به پایان رسید .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور(جام ولایت) و از هفته دوم این رقابت ها تیم فولاد ماهان سپاهان میهمان داماش صدرای بابل بود که در پایان ماهانی ها با نتیجه 4 بر 3 مغلوب میزبان خود شدند.

در این دیدار تیم فولاد ماهان سه پیروزی در اوزان 55 ، 74 و 84 کیلوگرم به ترتیب توسط امید جلالی بهار ، رضا افضلی و میثم مصطفی جوکار کسب نمود.

سرمربی تیم فولاد ماهان در این زمینه اظهار داشت: ما در این دیدار انگیزه بالایی داشتیم که متاسفانه به خاطر حواشی ایجاد شده در کشتی وزن 66 کیلوگرم توسط کشتی گیری تیم داماش و وقفه ایجاد شده در دیدار تیم دچار گسستگی شد و شکست را به همراه داشت.امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتاری در مسابقات نباشیم.

امیرتوکلیان با اشاره به برگزاری هفته دوم رقابت های کشتی آزاد گشور عنوان داشت:یک بازی نتیجه نهایی را رقم نمی زند ، من به تمامی هواداران قول می دهم که تیم ماهان با اقتدار به نیمه نهایی صعود نماید و قدرت خود را اثبات کند.

شایان ذکر است ماهانی ها در پایان هفته دوم رقابت ها با کسب دو امتیاز همچنان صدر نشین جدول رده بندی رقابت های کشتی آزاد کشور هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.