شهردار رودهن گفت: طراحی محیط های شهری هدفی جز یکدستی ، تناسب و توازن قالبی از زیبایی نظارت شده و هماهنگ ندارد .

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت:  امروزه به دلیل غفلت از بررسی های اجتماعی و فرهنگی کمتر شاهد زیبایی عناصر بصری در شهرها هستیم .

وی افزود: تعدد متولیان طراحی مبلمان شهری در مسیر طراحی تا نصب المان ها، موجب ناکارآمدی و تأثیر پائین زیباسازی شهری بر روی مردم شده است .

شهردار رودهن گفت: نصب تابلوهایی در ابعاد گوناگون و در زوایای مختلف دیوارهای سطح شهر تنها گوشه ای از این ناهماهنگی ها به شمار می آید .

وی ادامه داد: نابسامانی تابلوهای سطح شهر گاهی به گونه ای است که علاوه بر آلودگی های صوتی و آب و هوایی، پدیده ای به نام آلودگی بصری نیز به ناهنجاری های شهری اضافه می شود .

محرمی با اشاره به طرح ساماندهی تابلوهای شهری اظهار داشت: شهرداری رودهن با اخطارهای قبلی به مالکان تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ، اقدام به ساماندهی آنها نموده است .

وی اضافه کرد: در این طرح کلیه تابلوهای نا زیبا با اطلاع رسانی به صاحبان صنوف، از محیط شهر رودهن پاکسازی گردید.

شهردار رودهن ادامه داد: از این پس تمامی افرادی که به تبلیغات نیازمند هستند می توانند در محل هایی که برای آنان جانمایی شده رجوع نمایند .

حمید محرمی تصریح کرد: همچنین برای همسان سازی تابلوهای سطح شهر افراد می توانند در ابعاد 70×50 تابلوهای خود را طراحی و در محل های مناسب نصب کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.