سرمربیان تیم های استقلال و پیکان در مورد بازی این دو تیم صحبت هایی کردند که در زیر می خوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عبد اله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست مقابل استقلال تهران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و دو تیم خوب بازی کردند. موقعیت زیادی نداشتیم.

وی ادامه داد: استقلال سه فرصت داشت و دو گل زد، به آنها تبریک می گویم.

ویسی افزود: برای حداقل امتیاز بازی نکردیم، در این دیدار برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم و هیچ وقت برای تساوی بازی نمی کنیم. اگر تفکرمان این بود به نوع دیگری بازی می کردیم.

وی گفت: انسجام دفاعی خوبی داشتیم و فکر میکنم هواداران نیز بازی راضی بودند. اگر تدافعی بازی می کردیم هواداران لذت نمی بردند.

ویسی افزود: بازیکنانم به خاطر باخت 6 بر صفر استرس داشتند، وقتی گل خوردیم دیگر سخت بود به بازی برگردیم. از بازیکنانم هر چه خواستم اجرا کردند.

قلعه نویی: خدا کند تمرکز بازیکنان استقلال هم بهم بخورد تا برای ما گل های سه امتیازی بزنند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل پیکان گفت: بازی امروز کیفیت خوبی نداشت، ما فقط 3 امتیاز بازی را گرفتیم. فقط از دو گلر و چند بازیکن جوان در نیمکت بهره می بردیم و خیلی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم.

قلعه نویی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه "ابراهیم قاسمپور پس از دیدار با راه آهن در مورد گل نزدن رضا عنایتی عنوان کرده به خاطر مذاکره استقلالی ها، او تمرکز لازم را نداشته است" گفت: نمی دانم این چه صحبت هایی است که آقایان مطرح می کنند. رضا عنایتی هفته پیش یک گل سه امتیازی برای مس کرمان زد، خدا کند تمرکز بازیکنان استقلال هم بهم بخورد تا برای ما گل های سه امتیازی بزنند!

وی ادامه داد: اگر هم استقلال مذاکره ای کرده در چارچوب قانون و با هماهنگی مدیران دو باشگاه بوده است. همه چیز باید در چارچوب قانون باشد. اگر قرار باشد قبل از پایان نیم فصل با بازیکنان تماس بگیرند و کار غیر حرفه ای انجام دهند پس دیگر چرا فصل نقل و انتقالات برای نیم فصل گذاشته اند؟!

وی در مورد میلاد میداوودی نیز خاطر نشان کرد: میلاد بازیکن خوبی است که پس از مصدومیت کمی از قابلیت های وی کاسته شد، باید به او زمان دهیم تا بهتر شود. پس از گلی که میلاد به ثمر رساند همه بازیکنان وی را در آغوش گرفتند و این باعث خوشحالی است که بازیکنان همه با هم یک دل و همراه هستند.

قلعه نویی در مورد فوتبال ایران نیز گفت: مدیران خوبی در ورزش کشور داریم، معتقدم مدیر فوتبال باید از جنس فوتبال باشد تا موفق باشیم. من از عزیز محمدی خیلی ضربه خوردم ولی وی به فوتبال ایران کمک کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات ما این است که متاسفانه چشم انداز درستی نداریم. علی دایی سرمایه فوتبال ایران است ولی نابودش می کنیم! تا زمانی که برنامه نداشته باشیم نمی توانیم به موفقیت دست یابیم
.

وی گفت: پس از دیدار با کره جنوبی کی روش و کفاشیان بهترین بودند. کارشناسان باید واقعیت ها را بگویند. در ایران تفاوت بین مربی و کارشناس مشخص نیست! هر مربی که از کار برکنار می شود کارشناس میشود، در حالی که کارشناسان باید به ما تحلیل درستی بدهند.

قلعه نویی افزود: فوتبال ما نسبت به گذشته پیشرفتی نکرده است ولی باز هم می گویم تغییر کی روش راه حل این مشکل نیست.

سرمربی استقلال تاکید کرد: خرداد سه بازی حساس در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی داریم و نباید ناامید باشیم. اگر کار را تمام شده بدانیم آرامش را از تیم ملی می‌گیریم. باید تمام سعی و تلاش خودمان را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه اگر به او تکلیف شود در تیم ملی به عنوان سرمربی فعالیت کند آیا قبول خواهد کرد، گفت: خدا شاهد است آن زمان که سرمربی تیم ملی شدم برای این کار به من التماس کردند و گفتند به خاطر مملکت باید این سمت را قبول کنید. من به خاطر سه سال تلاشی که در استقلال کرده بودم، می‌خواستم در آسیا حضور پیدا کنم و علاقه‌ای به این کار نداشتم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار