مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: اهانت روز عاشوراي 88 دنباله اهانت اصلاحات به مقدسات بود، حمله اسرائیل به غزه، نقطه عطف دیگری در تاریخ مبارزات مردم فلسطین، مردم با لنگه كفش به سراغ اصلاح‌طلبان مي‌روند/ اصلاح‌طلبان در توهم سياسي فرو رفته‌اند و... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اهانت روز عاشوراي 88 دنباله اهانت اصلاحات به مقدسات بود


عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: اهانت به مقدسات اسلامي از روال عادي جريان اصلاحات بود چرا که پيش از اين نيز به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و امام خميني (ره) توهين کرده‌اند و هتاکي روز عاشورا تکرار روند پيشين بود.

حمله اسرائیل به غزه، نقطه عطف دیگری در تاریخ مبارزات مردم فلسطین

رئیس فراکسیون حمایت از فلسطین و مقاومت اسلامی در مجلس، حمله اخیر اسرائیل به غزه را نقطه عطف دیگری در تاریخ مبارزات مردم فلسطین خواند و گفت:‌ این حادثه فلسطین را چند گام دیگر به آزادی نزدیک‌تر كرد.

مردم با لنگه كفش به سراغ اصلاح‌طلبان مي‌روند/ اصلاح‌طلبان در توهم سياسي فرو رفته‌اند

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: امروز اصلاح‌طلبان نمي‌توانند در نماز جمعه حضور پيدا کنند‌ چون مي‌دانند که مردم با لنگه کفش به سراغ آنان مي‌روند با اين وجود، چگونه از بدست آوردن آراي مردم صحبت مي‌کنند.

مردم مقاوم غزه با تأسي از فرهنگ حسینی انقلاب اسلامی به پیروزی رسیدند
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به تاثیرپذیری جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از فرهنگ عاشورایی مقاومت گفت: مردم مجاهد و مقاوم غزه با تاثیرپذیری از فرهنگ عاشورایی مقاومت و ظلم‌ستیزی در انقلاب اسلامی به پیروزی دست یافته‌اند.

امروز مقاومت و ملتهاي سرافراز منطقه ابتكار عمل را در دست دارند/آمادگي مجلس براي هرگونه كمك و همكاري
رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي، مقاومت و پيروزي افتخارآفرين مردم پايدار غزه در برابر تجاوز اخير رژيم متجاوز صهيونيستي را به رئیس مجلس قانونگذاری اين كشور تبريك گفت.

لاريجاني با رئيس‌جمهور و رئيس مجلس سوريه ديدار مي‌کند/ تقويت ديپلماسي پارلماني ايران در منطقه هدف سفر رئيس قوه مقننه
مدير کل فرهنگي و روابط عمومي مجلس گفت: رئيس مجلس شوراي اسلامي در جريان سفر منطقه‌اي خود، با بشار اسد رئيس‌جمهور و جهاداللحام رئيس‌مجلس سوريه و برخي مقامات لبنان و ترکيه ديدار و گفتگو خواهد کرد.

تشریح برنامه‌های آتی جبهه حامیان ولایت


دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: ملاقات با آیات عظام مهدوی کنی، یزدی و مصباح و همچنین دیدار با قالیباف و لاریجانی از برنامه‌هاي اين جبهه در اينده نزديك است.

كاهش 50 درصدي اتكاي بودجه 92 به نفت

نایب رئیس اول مجلس از كاهش 50 درصدي اتكاي لايحه بودجه سال 92 به نفت خبر داد.

موضع ايران در سوريه، اصلاحات مبتنی بر دموکراسی است
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ما موضع‌مان، رفتار دموکراتیک و اصلاحات مبتنی بر دموکراسی است، گفت: ما ارسال سلاح به سوریه توسط برخی از دول عربی را یک اقدام خصمانه تلقی می‌کنیم و با هرگونه ماجراجویی مخالفیم.

ترور 12 ايراني بي‌گناه در 3 آذر
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

آمريكا نقض حقوق بشر در ميانمار را ناديده مي‌گيرد
يک کارشناس سياست خارجي گفت: آمريكا به عنوان داعيه‌دار دروغين حقوق بشر در جهان، نقض حقوق مسلمانان در ميانمار را ناديده مي‌گيرد.

تحقيق و تفحص دانشگاه آزاد اين‌بار به سرنوشت مجلس هفتم دچار نشود
عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در تبيين اولويت‌هاي کميته تحقيق و تفحص دانشگاه آزاد گفت: کميته تحقيق و تحفص دانشگاه آزاد بايد در فضايي به دور از جنجال‌هاي سياسي صورت گيرد تا به نتيجه مطلوب برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار