سازمان های بین المللی ادامه نقض حقوق بشر در بحرین را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم،دادگاهی در بحرین با صدور حکمی بیست و سه تن از کادر پزشکی این کشور را به اتهام مشارکت در اعتراض به حبس محکوم کرد. سازمان های حقوقی بین المللی، رژیم بحرین را به عقب نشینی از وعده های خود در اجرای اصلاحات در این کشور متهم کردند. این سازمان ها از آمریکا و انگلیس خواستند نقض مستمر حقوق بشر در بحرین را محکوم کنند.

در حالی که سازمان های بین المللی، سرکوبگری های رژیم بحرین را علیه مردم این کشور محکوم می کنند، ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس از تشکیل کمیته وزارتی مشترک میان این کشور و بحرین خبر داده است. وی با ابراز نگرانی عمیق از ممنوعیت برگزاری تظاهرات در بحرین از مقامات این کشور خواست در این تصمیمات بازنگری کنند.

سازمان دیده بان حقوق بشر، رژیم بحرین را به اجرا نکردن توصیه های کمیته حقیقت یاب بسیونی متهم و معاون رئیس اجرایی بخش خاورمیانه و شمال آفریقای این سازمان تاکید کرد رژیم بحرین پس از یک سال از صدور گزارش بسیونی، توصیه های این گزارش را اجرا نکرده است. سازمان دیده بان حقوق بشر به نقض گسترده حقوق بشر در بحرین اشاره کرده است.
سازمان عفو بین الملل نیز از عقب نشینی رژیم منامه از وعده های خود درباره اجرای اصلاحات در بحرین انتقاد کرد.

نیروهای امنیتی رژیم بحرین در ادامه سرکوبگری های خود به همراه ده ها تجهیزات نظامی به شهرک المهزه و صدها منزل در این منطقه حمله، دارایی های مردم را تخریب و ده ها بحرینی را بازداشت کردند. نیروهای امنیتی رژیم همچنین پلاکاردهای و پرچم های سیاه مراسم عزاداری حسینی را از مناطق مختلف به زیر کشیدند و ده ها نفر از سازمان دهندگان مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را بازداشت کردند. همچنین نمایندگان سلفی پارلمان بحرین خواهان محاکمه اسامه التیمی یکی از نمایندگان این پارلمان به دلیل به آتش کشیدن پرچم اسرائیل شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار